XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.202
Schouders helemaal beurs van front squats gisteren. Vraag me af: kan ik wel zwaar bankdrukken vandaag?

• #131.203
Slijpschijf geaaid.

received_818638748724195.jpeg

• #131.206
Ik had onlangs een droom waar er een concept bestond genaamd ´etnische onaplaudiseerbaarheid´ wat neerkwam op het niet spontaan applaudisseren voor de meningen van minderheden. Wat een strafbaar feit was in die droom.
Mooi altijd van die maffe dromen. Dat je wakker wordt en denkt wtf heb ik net gedroomd.

Ik slik sinds een tijdje ZMA voor het slapen en sindsdien heb ik echt de meest intense trippende dromen. Laatst ook weer een lucide droom.

• #131.208
Mooi altijd van die maffe dromen. Dat je wakker wordt en denkt wtf heb ik net gedroomd.

Ik slik sinds een tijdje ZMA voor het slapen en sindsdien heb ik echt de meest intense trippende dromen. Laatst ook weer een lucide droom.

Dat had ik vannacht. Had over Alex gedroomd, hij was mijn leerkracht. Ik kwam er maar niet uit over wat hij mij bij wou leren, toen ik tussendoor wakker werd zat ik daar nog in en over te piekeren

• #131.209
Gyno Pietermaai

:trollface:

• #131.210

Beetje tren erbij dan

• #131.211
Dat had ik vannacht. Had over Alex gedroomd, hij was mijn leerkracht. Ik kwam er maar niet uit over wat hij mij bij wou leren, toen ik tussendoor wakker werd zat ik daar nog in en over te piekeren
Bizar hoe de hersenen dit soort random shit kunnen verzinnen. En het mooiste is nog dat het tijdens je droom allemaal compleet logisch is :roflol:.

• #131.213
Bizar hoe de hersenen dit soort random shit kunnen verzinnen. En het mooiste is nog dat het tijdens je droom allemaal compleet logisch is :roflol:.
Ik had van de week in mijn droom als “hobbyauto” een oude stadbus en was aan het vloeken dat de parkeerplaatsen bij de supermarkt te klein waren om normaal te kunnen parkeren. Ik moest terug naar huis om mijn gewone auto te pakken.
Geen idee waarom want ik werd als kind altijd kotsmisselijk in dat type bus.

• #131.214
Ik had van de week in mijn droom als “hobbyauto” een oude stadbus en was aan het vloeken dat de parkeerplaatsen bij de supermarkt te klein waren om normaal te kunnen parkeren. Ik moest terug naar huis om mijn gewone auto te pakken.
Geen idee waarom want ik werd als kind altijd kotsmisselijk in dat type bus.
"Gewone" range rover

• #131.217
Mijn 3e stageplek wordt nu dus op een school. Besmettingen blijft ook alleen maar oplopen.
Kut corona

Terug
Naar boven