- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kom je daar toch gewoon niet meer? Blijkbaar wilt ie je geld niet.Afspraak om 9u30 bij de kapper.
Ik stap binnen om 9u31.
Hij zegt sorry ben begonnen aan een andere klant je bent te laat.
![]()
Moet je maar op tijd zijn.Afspraak om 9u30 bij de kapper.
Ik stap binnen om 9u31.
Hij zegt sorry ben begonnen aan een andere klant je bent te laat.
![]()
...elke seconde telt..als je kapper bent.....money money money
De of het, kan allebei volgens mij

Krijg nou wat. Weer wat geleerd.
Woorden die eindigen op het achtervoegsel -sel zijn eigenlijk altijd onzijdig
En toen zei Sanca: "deksels"Mijn potten whey neem ik altijd aan het deksel vast, blijkbaar had ik het gisteren niet fatsoenlijk afgesloten want toen ik mijn pot uit de kast haalde flikkerde de pot tegen de grond en had ik het deksel in mijn hand.
Vaarwel 1/4de pot hydro whey.
En een t*ring gedoe om het op te ruimenMijn potten whey neem ik altijd aan het deksel vast, blijkbaar had ik het gisteren niet fatsoenlijk afgesloten want toen ik mijn pot uit de kast haalde flikkerde de pot tegen de grond en had ik het deksel in mijn hand.
Vaarwel 1/4de pot hydro whey.
Gewoon met stofblik en borstel

Zeker wel, ik denk gewoon dat de man zoveel mogelijk klanten wil doen op een dag momenteel.Dan kom je daar toch gewoon niet meer? Blijkbaar wilt ie je geld niet.
Je hebt gelijk, aan de voordeur was ik 30 seconden te laat.

Agh als je haar maar goed zit.Zeker wel, ik denk gewoon dat de man zoveel mogelijk klanten wil doen op een dag momenteel.
Het laatste jaar is hij al een 9 maanden werkloos geweest omwille van covid-19.
Je hebt gelijk, aan de voordeur was ik 30 seconden te laat.
Maar als we dan toch zo aan het regelvreten zijn. Kappers mogen enkel werken afspraak.
Je gaat me toch niet vertellen dat hij een afspraak staan had om 09u30 en 30 seconden?
![]()
Zelfs als mijn haar slecht zit moet ik steeds de vrouwen van me afschudden. Mij hoor je niet echt klagen.