apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Alles lekker? Hebben je begeleiders je weer wat ruimte gegeven om te internetten?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles lekker? Hebben je begeleiders je weer wat ruimte gegeven om te internetten?

Zou je denken?@Steks VUILE GRAAIER !! MEER BERICHTEN OP JE NAAM DAN DOEKOES IN JE BANKACCOUNT
Niet bij de kinderen.
Mensen komen naar me toe om een vraag te stellen en doen dan hun mondkapje afVoor niks zijn winkels dicht als je kijkt naar hoe druk de supermarkten zaterdags is

Als ze nou gewoon gaatjes maken in die mondkapjes.Mensen komen naar me toe om een vraag te stellen en doen dan hun mondkapje af
Ben het volledig met je eens
Is toch dikke onzin. Een gym is daarbij veel rustiger vooral met zulke weersomstandighedenMensen komen naar me toe om een vraag te stellen en doen dan hun mondkapje af
Ben het volledig met je eens
Die zitten er al in, anders zou je niet kunnen ademen.
Waarom?Mensen komen naar me toe om een vraag te stellen en doen dan hun mondkapje af![]()

Ze praten zacht
Jij neukt toch ook liever zonder condoom?
Ze sluiten niet helemaal af, zelfs zonder gaatjes komt er lucht in of uit.Die zitten er al in, anders zou je niet kunnen ademen.
Dat hangt er vanaf.
Nog steeds boos op je bovenbuur?Ik had onlangs een droom waar er een concept bestond genaamd ´etnische onaplaudiseerbaarheid´ wat neerkwam op het niet spontaan applaudisseren voor de meningen van minderheden. Wat een strafbaar feit was in die droom.
Toch wat anders dan de dromen van @BB_Ik had onlangs een droom waar er een concept bestond genaamd ´etnische onaplaudiseerbaarheid´ wat neerkwam op het niet spontaan applaudisseren voor de meningen van minderheden. Wat een strafbaar feit was in die droom.

Ik geloof het bijna! Nee, bij nader inzien echt. Dromen hebben inderdaad soms absurde logica.Ik had onlangs een droom waar er een concept bestond genaamd ´etnische onaplaudiseerbaarheid´ wat neerkwam op het niet spontaan applaudisseren voor de meningen van minderheden. Wat een strafbaar feit was in die droom.