AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.184
Vroeger hadden gewoon Alfred Jodocus Kwak met Dolf op tv en lazen we de Negerhut van Oom Tom en de oude Sjors en Sjimmie.
1615659022040.png1615658817680.png

• #131.185
Vandaag cheatmael gaan halen maar mag die pas morgen eten.

Dit verpest niet echt mijn dag, maar maakt me wel droevig.

• #131.186
Voor niks zijn winkels dicht als je kijkt naar hoe druk de supermarkten zaterdags is

• #131.187
  • #131.194
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #131.196
Ik had onlangs een droom waar er een concept bestond genaamd ´etnische onaplaudiseerbaarheid´ wat neerkwam op het niet spontaan applaudisseren voor de meningen van minderheden. Wat een strafbaar feit was in die droom.

• #131.197
Ik had onlangs een droom waar er een concept bestond genaamd ´etnische onaplaudiseerbaarheid´ wat neerkwam op het niet spontaan applaudisseren voor de meningen van minderheden. Wat een strafbaar feit was in die droom.
Nog steeds boos op je bovenbuur?

• #131.198
Toch wat anders dan de dromen van @BB_ :trollface:

• #131.200
Ik geloof het bijna! Nee, bij nader inzien echt. Dromen hebben inderdaad soms absurde logica.

Terug
Naar boven