AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.281
Niet mijn dag verpest, maar wel heftig om te zien.
Ik kijk nog liever die gore filmpjes dan deze shit. Die gast is volgens mij ook iets van 23 jaar oud. Beetje dom om dan op deze wijze zoveel potentie te vernachelen. Snap niet waarom je als bodybuilder zo zwaar moet gaan liften.

• #131.282
Ik kijk nog liever die gore filmpjes dan deze shit. Die gast is volgens mij ook iets van 23 jaar oud. Beetje dom om dan op deze wijze zoveel potentie te vernachelen. Snap niet waarom je als bodybuilder zo zwaar moet gaan liften.
Dit soort shit tijdens een prep kijken is nog kutter

• #131.284
  • #131.286
Stoer doen voor de gram

• #131.291
  • #131.292
Is gwn dom die gast krijgt geneens de het gewicht naar beneden gelift laat staan dat hij hem dan clean ophoog weer wilt pushen... slaat nergens op
Nogal moeilijk oordelen, weet jij veel hoe sterk hij is. Als jij 220kg incline bencht ga je ook een hele gecontroleerde negatieve beweging doen ipv te bouncen. :emo:

• #131.296
Jezus, dit is bijna net zo kut als een filmpje van iemand die zwaar Leg Presst waarbij z'n kniegewricht de verkeerde kant op buigt. Dat soort beelden wil je niet in je hoofd ehbben als je aan het trainen bent. :janken:

• #131.297
Je zag het al aankomen, die gast is echt veel te stijf.

• #131.298
1616262659506.png

Onderweg naar waar? Taiwan?

Angry Office GIF

Terug
Naar boven