Jazeker, en kan niet vaak genoeg gebeuren ook. Ik loop hier ook al honderd jaar rond en kan me ook nog de tijden herinneren dat het elke dag rellen was hier en er gelukkig niet altijd zo uptight werd gereageerd, ook niet als de grappen ten koste van een mod waren. Toen werden social media steeds groter, het forum steeds kleiner en wordt de boel nog eens kapot gemodereerd ook. Vervolgens blijkt dat je zelfs niet meer relatief anoniem een onsmakelijke grap kunt maken hier zonder genamed en geshamed te worden op social media.
Het was ook niet de enige keer. Je blockte toch eerder ook al
@RockOfAges omdat ie hier een grapje maakte?
Dat zie ik niet nee, ik zie je alleen maar alles kapot modereren. Zag laatst inderdaad een hele leuke fotoshop langskomen, ook weer weggehaald. Je creëert een pussysituatie hier waarin niemand meer een goeie, harde grap durft te maken.
Mooi zo. Weten zij ook dat je in mijn privéconversaties zat te speuren?
ik ben helemaal geen gemeenschappelijke vriend met hem, ik weet eerlijk gezegd niet eens wie hij irl is en dat boeit me ook niet. Gaat om het idee dat jíj het buiten het forum om trekt naar een sociaal medium toe. Natuurlijk backfiret dat en worden screenshots daarvan dan vervolgens weer hier gepost, zeker als je mensen van hier ook in je fb vriendenlijst hebt. Wat had je verwacht. Door iedereen te blocken creëer je nu in elk geval sterk het beeld dat je vrolijk verder kunt gaan met naming & shaming buiten dit forum om zonder dat wij het hier kunnen zien. Misschien sta ik er straks wel op omdat ik vervelend tegen je was.
Dat is een bedreiging, maakt mij niet uit verder. Als je dat hier post kraait er geen haan naar. Als je op social media gaat janken kun je verwachten dat dat veel letterlijker wordt genomen en als bedreiging wordt gezien. Adres werd gevraagd onder je post, ben je indirect verantwoordelijk voor door de sfeer die je creëerde.
Niet voor open staat? Ik krijg alleen maar pm's van andere moderators die het helemaal met me eens zijn. En van wie heb je dat precies begrepen dan? Jij leest mijn privé conversaties blijkbaar mee, stuurt me vervolgens een bericht daarover via (ja, daar is ie weer) FB messenger en blokkeert me vervolgens op FB.