XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.581
Lol dit. @haaii stop met die fucking creepy serial killer foto's te maken. Zo ga je nooit een wijf fixen. En als je dan ook geen haar meer op je kop hebt, kun je het helemaal vergeten.
1616685917302.png
Hij doet me een beetje aan iemand denken. :thinking:

• #131.582
Lol dit. @haaii stop met die fucking creepy serial killer foto's te maken. Zo ga je nooit een wijf fixen. En als je dan ook geen haar meer op je kop hebt, kun je het helemaal vergeten.
1616685917302.png
Nee, jij bent zelf lekker bezig, met je gesmeekt om foto's.

En als ik het nu rapporteer omdat ik het niet vind kunnen dat je zo met zijn foto's omgaat,... Ga je dan weer miepen dat @Sanca Saxon lievelingetjes heeft? Of kunnen we eindelijk eens normaal tegen elkaar doen?

• #131.589
Als dat zo is dan zou het in de disclaimer moeten staan meende ik

• #131.593
Hij doet me een beetje aan iemand denken. :thinking:
Lijkt wel een beetje op jou inderdaad.

Nee, jij bent zelf lekker bezig, met je gesmeekt om foto's.

En als ik het nu rapporteer omdat ik het niet vind kunnen dat je zo met zijn foto's omgaat,... Ga je dan weer miepen dat @Sanca Saxon lievelingetjes heeft? Of kunnen we eindelijk eens normaal tegen elkaar doen?
Ohja, net toen jij dacht dat ik jou aan het stalken was. Komt natuurlijk omdat ik denk dat jij zo ontiegelijk lekker bent, dan beginnen mijn simp gevoelentjes op hol te slaan. Dat is natuurlijk ook de reden waarom je geen foto's post. Je wilt de rest van de vrouwen natuurlijk geen minderwaardigheidscomplex geven. Begrijpelijk.

• #131.594
Lijkt wel een beetje op jou inderdaad.

Ohja, net toen jij dacht dat ik jou aan het stalken was. Komt natuurlijk omdat ik denk dat jij zo ontiegelijk lekker bent, dan beginnen mijn simp gevoelentjes op hol te slaan. Dat is natuurlijk ook de reden waarom je geen foto's post. Je wilt de rest van de vrouwen natuurlijk geen minderwaardigheidscomplex geven. Begrijpelijk.
Ach nee, ik heb niets met puppy's :aai:

• #131.598
Neen, dat mogen we ook niet zomaar.
Mogen=/=kunnen.

Wanneer mogen jullie dit wel dan? En wie bepaalt dat? Ik vind dit zorgelijk.

Ach nee, ik heb niets met puppy's :aai:
Dat is dan ook weer mannelijk aan jou. Die misinterpreteren dat soort dingen ook heel vaak, waardoor ze bij elk vorm van contact met het andere geslacht al vanuit gaan dat diegene veel meer wilt/van plan is dan wat daadwerkelijk aan de orde is. Maar het zou ook net zo goed jouw autisme kunnen zijn. Die snappen dat soort dingen ook niet.

• #131.599
Mogen=/=kunnen.

Dat is dan ook weer mannelijk aan jou. Die misinterpreteren dat soort dingen ook heel vaak, waardoor ze bij elk vorm van contact met het andere geslacht al vanuit gaan dat diegene veel meer wilt/van plan is dan wat daadwerkelijk aan de orde is. Maar het zo ook net zo goed jouw autisme kunnen zijn. Die snappen dat soort dingen ook niet.
:roflol: Jezus, komt dit uit je dagboek ofzo?

• #131.600
Mogen=/=kunnen.

Dat is dan ook weer mannelijk aan jou. Die misinterpreteren dat soort dingen ook heel vaak, waardoor ze bij elk vorm van contact met het andere geslacht al vanuit gaan dat diegene veel meer wilt/van plan is dan wat daadwerkelijk aan de orde is. Maar het zo ook net zo goed jouw autisme kunnen zijn. Die snappen dat soort dingen ook niet.
Mijn sociaal leven in een notendop :yes:

Terug
Naar boven