Hij doet me een beetje aan iemand denken.Lol dit. @haaii stop met die fucking creepy serial killer foto's te maken. Zo ga je nooit een wijf fixen. En als je dan ook geen haar meer op je kop hebt, kun je het helemaal vergeten.
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij doet me een beetje aan iemand denken.Lol dit. @haaii stop met die fucking creepy serial killer foto's te maken. Zo ga je nooit een wijf fixen. En als je dan ook geen haar meer op je kop hebt, kun je het helemaal vergeten.
![]()

Nee, jij bent zelf lekker bezig, met je gesmeekt om foto's.Lol dit. @haaii stop met die fucking creepy serial killer foto's te maken. Zo ga je nooit een wijf fixen. En als je dan ook geen haar meer op je kop hebt, kun je het helemaal vergeten.
![]()
Klinkt saaiOf kunnen we eindelijk eens normaal tegen elkaar doen?
Ben ik ook
Saai wordt vaak gebruikt om betrouwbaar en voorspelbaar in een negatief daglicht te plaatsen, saai wordt ondergewaardeerd.
Neen, dat mogen we ook niet zomaar.Dit is letterlijk hoe het overal gaat.
Uhm what. Lezen mods privé berichten mee?
Dus ik kan eindelijk eens gaan dealen?
Saai wordt vaak gebruikt om betrouwbaar en voorspelbaar in een negatief daglicht te plaatsen, saai wordt ondergewaardeerd.
Mijn moeder en broer spraken het altijd uit als ‘ré’latine.Rilatine bedoeld die, belgen zijn wat raar het heet anders daar.
Check dm 🥸
Lijkt wel een beetje op jou inderdaad.
Ohja, net toen jij dacht dat ik jou aan het stalken was. Komt natuurlijk omdat ik denk dat jij zo ontiegelijk lekker bent, dan beginnen mijn simp gevoelentjes op hol te slaan. Dat is natuurlijk ook de reden waarom je geen foto's post. Je wilt de rest van de vrouwen natuurlijk geen minderwaardigheidscomplex geven. Begrijpelijk.Nee, jij bent zelf lekker bezig, met je gesmeekt om foto's.
En als ik het nu rapporteer omdat ik het niet vind kunnen dat je zo met zijn foto's omgaat,... Ga je dan weer miepen dat @Sanca Saxon lievelingetjes heeft? Of kunnen we eindelijk eens normaal tegen elkaar doen?
Ach nee, ik heb niets met puppy'sLijkt wel een beetje op jou inderdaad.
Ohja, net toen jij dacht dat ik jou aan het stalken was. Komt natuurlijk omdat ik denk dat jij zo ontiegelijk lekker bent, dan beginnen mijn simp gevoelentjes op hol te slaan. Dat is natuurlijk ook de reden waarom je geen foto's post. Je wilt de rest van de vrouwen natuurlijk geen minderwaardigheidscomplex geven. Begrijpelijk.

ik eet een lindt sjokoladereep
Hierbij trek ik officieel mijn sollicitatie in als super mod.
Hé Bruutje het is wel de tijd van eitjes eten he nu.
Mogen=/=kunnen.
Dat is dan ook weer mannelijk aan jou. Die misinterpreteren dat soort dingen ook heel vaak, waardoor ze bij elk vorm van contact met het andere geslacht al vanuit gaan dat diegene veel meer wilt/van plan is dan wat daadwerkelijk aan de orde is. Maar het zou ook net zo goed jouw autisme kunnen zijn. Die snappen dat soort dingen ook niet.
Mogen=/=kunnen.
Wanneer mogen jullie dit wel dan? En wie bepaalt dat? Ik vind dit zorgelijk.
Dat is dan ook weer mannelijk aan jou. Die misinterpreteren dat soort dingen ook heel vaak, waardoor ze bij elk vorm van contact met het andere geslacht al vanuit gaan dat diegene veel meer wilt/van plan is dan wat daadwerkelijk aan de orde is. Maar het zo ook net zo goed jouw autisme kunnen zijn. Die snappen dat soort dingen ook niet.
Jezus, komt dit uit je dagboek ofzo?Mijn sociaal leven in een notendopMogen=/=kunnen.
Wanneer mogen jullie dit wel dan? En wie bepaalt dat? Ik vind dit zorgelijk.
Dat is dan ook weer mannelijk aan jou. Die misinterpreteren dat soort dingen ook heel vaak, waardoor ze bij elk vorm van contact met het andere geslacht al vanuit gaan dat diegene veel meer wilt/van plan is dan wat daadwerkelijk aan de orde is. Maar het zo ook net zo goed jouw autisme kunnen zijn. Die snappen dat soort dingen ook niet.