AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.563
Wat een kutvragen, twijfel, twijfel...
1616670559406.png
Lijkt me makkelijk. Als je geen officiële diagnose hebt is het allemaal 'Nee'. Trekjes heeft iedereen wel, ik heb een keer samen met een psychiater een aantal tests gedaan en toen we heel eerlijk waren, bleken we allebei trekjes te hebben van zowat alle (persoonlijkheids)stoornissen.

• #131.564
Lijkt me makkelijk. Als je geen officiële diagnose hebt is het allemaal 'Nee'. Trekjes heeft iedereen wel, ik heb een keer samen met een psychiater een aantal tests gedaan en toen we heel eerlijk waren, bleken we allebei trekjes te hebben van zowat alle persoonlijkheidsstoornissen.
Was ook een grapje, ik heb mij hier overigens wel eens op laten testen. :P De diagnose Asperger wordt in Nederland trouwens niet meer gediagnosticeerd.

• #131.566
Was ook een grapje, ik heb mij hier overigens wel eens op laten testen. :P De diagnose Asperger wordt in Nederland trouwens niet meer gediagnosticeerd.
Psychologie is op zijn best een protowetenschap (dat is ongeveer de huidige status van biologie), psychiatrie een pseudowetenschap.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #131.568
Lijkt wel een lastig examen dit:P
1616670607622.png
Toch mooie vragen, want volgens mij reageer je oa bij autisme ook anders op sommige drugs? :o

Lijkt me makkelijk. Als je geen officiële diagnose hebt is het allemaal 'Nee'. Trekjes heeft iedereen wel, ik heb een keer samen met een psychiater een aantal tests gedaan en toen we heel eerlijk waren, bleken we allebei trekjes te hebben van zowat alle (persoonlijkheids)stoornissen.
:roflol: logisch,dat heeft ieder mens toch. Helemaal nu, met die lange gekke lockdown. Het draait om de balans!

• #131.578
Rilatine bedoeld die, belgen zijn wat raar het heet anders daar.
Ben bang dat je hier een kaart voor gaat krijgen maat. Sanca is namelijk Belg dus je noemt hem indirect raar............ Denk ook dat je post verwijderd gaat worden.

Terug
Naar boven