Hij hoopt dat wij gaan zeggen dat hij normaal is.Waarom zou je dat met ons delen?
Los daarvan, vanwaar de twijfel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij hoopt dat wij gaan zeggen dat hij normaal is.Waarom zou je dat met ons delen?
Wat houdt je tegen?
Lijkt me makkelijk. Als je geen officiële diagnose hebt is het allemaal 'Nee'. Trekjes heeft iedereen wel, ik heb een keer samen met een psychiater een aantal tests gedaan en toen we heel eerlijk waren, bleken we allebei trekjes te hebben van zowat alle (persoonlijkheids)stoornissen.
Was ook een grapje, ik heb mij hier overigens wel eens op laten testen.Lijkt me makkelijk. Als je geen officiële diagnose hebt is het allemaal 'Nee'. Trekjes heeft iedereen wel, ik heb een keer samen met een psychiater een aantal tests gedaan en toen we heel eerlijk waren, bleken we allebei trekjes te hebben van zowat alle persoonlijkheidsstoornissen.
De diagnose Asperger wordt in Nederland trouwens niet meer gediagnosticeerd.was als grap bedoeld, nevermind.Waarom zou je dat met ons delen?
Psychologie is op zijn best een protowetenschap (dat is ongeveer de huidige status van biologie), psychiatrie een pseudowetenschap.Was ook een grapje, ik heb mij hier overigens wel eens op laten testen.De diagnose Asperger wordt in Nederland trouwens niet meer gediagnosticeerd.
Grappig dat je het uitlegt.
Toch mooie vragen, want volgens mij reageer je oa bij autisme ook anders op sommige drugs?

Lijkt me makkelijk. Als je geen officiële diagnose hebt is het allemaal 'Nee'. Trekjes heeft iedereen wel, ik heb een keer samen met een psychiater een aantal tests gedaan en toen we heel eerlijk waren, bleken we allebei trekjes te hebben van zowat alle (persoonlijkheids)stoornissen.
logisch,dat heeft ieder mens toch. Helemaal nu, met die lange gekke lockdown. Het draait om de balans!Dus een jaar geleden had jij nergens last van?logisch,dat heeft ieder mens toch. Helemaal nu, met die lange gekke lockdown. Het draait om de balans!

Hahahaha! Ik kan beter zeggen dat een paar jaar geleden, anderen minder last van mij hadden

Komt niet altijd op hetzelfde neer.Hahahaha! Ik kan beter zeggen dat een paar jaar geleden, anderen minder last van mij hadden![]()
Wel grappig dat de meeste dachten dat het geen grap was
.Jup Relatine is voor mij een downer (omgekeerde van een upper) en een een pro-depressiva.Toch mooie vragen, want volgens mij reageer je oa bij autisme ook anders op sommige drugs?![]()
jij bent een enge vent.Jup Relatine is voor mij een downer (omgekeerde van een upper) en een een pro-depressiva.
Relatine bestaat niet.Jup Relatine is voor mij een downer (omgekeerde van een upper) en een een pro-depressiva.
Relatie -> relatine?
Rilatine bedoeld die, belgen zijn wat raar het heet anders daar.Relatie -> relatine?
Of misschien bedoelt ie ritaline.
Ben bang dat je hier een kaart voor gaat krijgen maat. Sanca is namelijk Belg dus je noemt hem indirect raar............ Denk ook dat je post verwijderd gaat worden.Rilatine bedoeld die, belgen zijn wat raar het heet anders daar.
Dit is letterlijk hoe het overal gaat.Doe 100 keer iets goed en niemand kraait ernaar, maar maak eens een fout, dan heb je nooit iets anders gedaan.
Uhm what. Lezen mods privé berichten mee?
Lol dit. @haaii stop met die fucking creepy serial killer foto's te maken. Zo ga je nooit een wijf fixen. En als je dan ook geen haar meer op je kop hebt, kun je het helemaal vergeten.