- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Wat een luguber plaatje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een luguber plaatje

If I pull that off, will you die? It would be extremely painful... ...for you!Sommige leden lijken onbekend met 'The Dark Knights Rises.'![]()
If I pull that off, will you die? It would be extremely painful... ...for you!
(maar Bruce Wayne blijft wel een nicht)
Hahaha! Dol op actie. Maar ik ben gewoon zo'n ei die het moeilijk krijgt als bijvoorbeeld de hond dood gaat
ja doei, zo blond ben ik nu ook weer nietIk zeg... doen!Ik wou twee potten whey kopen in de uk en ik zou een heffing van net geen 900 euro moeten betalen 😧
Geen Peking Hond voor jou dus? Hahaha, snap je?
Geen Chinees eten

Ooooo, wat elg!
Als je een kat met zo'n masker ziet, dan zou ik me geen zorgen maken om het poezenbeest.Hahaha! Dol op actie. Maar ik ben gewoon zo'n ei die het moeilijk krijgt als bijvoorbeeld de hond dood gaat
Potten van 50kg ofzoIk wou twee potten whey kopen in de uk en ik zou een heffing van net geen 900 euro moeten betalen 😧
? Normaal zijn invoerheffingen een percentage van je aankoopbedrag toch, hoe komen die in hemelsnaam aan bijna 900 Euro?!
.Mijn vader is ook positief, ik moet me dus ook weer laten testen. Echt handig hoor dat ouderen zonder eigen vervoer naar een testlocatie gebracht moeten worden.Mijn moeder heeft corona, straks met mij vader naar de teststraat. Wat een gekut is dat zeg om 2 bejaarden te laten testen.
Gelukkig hebben ze allebei hun eerste vaccinatie al gekregen.
Jij bent hun vervoer jaMijn vader is ook positief, ik moet me dus ook weer laten testen. Echt handig hoor dat ouderen zonder eigen vervoer naar een testlocatie gebracht moeten worden.
Je mag niet met het OV, een taxi of iemand buiten je eigen huishouden, maar als je dan de GGD belt zeggen ze:vraag het maar aan één van je kinderen of buren.

Potten van 50kg ofzo? Normaal zijn invoerheffingen een percentage van je aankoopbedrag toch, hoe komen die in hemelsnaam aan bijna 900 Euro?!
Wij kochten ook eea in de UK. Een aankoop van bijna 1000 Euro en, door Brexit, 176 er nog bij nu. Bestelling in november al gedaan, maar omdat er geen voorraad was nu pas verzonden dus moeten we toch nog bijkomende taksen betalen.
Klinkt als een... paradijs daar.Teringdruk bij mij in de straat bij het nieuwe skatepark, waar elke dag 40 man bezig zijn op skateboards, BMX'jes, stepjes etc.
![]()
Lekker dan:
![]()
Man naar ziekenhuis na steekpartij in Breda, verdachte overmeesterd door omstanders
BREDA - Aan het Paradijspad in Breda is dinsdagavond een man gestoken. Hij raakte gewond. Omstanders hebben de mogelijke dader overmeesterd. Dat gebeurde allemaal even na 20.00 uur in de buurt van een skatebaantje. Ambulancepersoneel heeft zich over het slachtoffer ontfermd.www.bndestem.nl
![]()
Gewonde bij steekpartij op skatebaan in Breda
Bij een steekpartij op de skatebaan bij het Paradijspad in Breda is dinsdagavond rond acht uur een gewonde gevallen. De vermoedelijke dader werd daarna overmeesterd door omstanders.www.omroepbrabant.nl