Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou pak je kans stekkieMijn moeder heeft corona, straks met mij vader naar de teststraat. Wat een gekut is dat zeg om 2 bejaarden te laten testen.
Gelukkig hebben ze allebei hun eerste vaccinatie al gekregen.
Volgens wat ik heb begrepen is het ziekteverloop dan een stuk milder, duimen dat dit ook zo is.Gelukkig hebben ze allebei hun eerste vaccinatie al gekregen.
Dat hoop ik ook, is mogelijk afhankelijk van welke variant van corona, alsmede van vaccin.Volgens wat ik heb begrepen is het ziekteverloop dan een stuk milder, duimen dat dit ook zo is.
Het protocol op mijn werk is weer aangepast, ik moet thuisblijven tot een negatieve test die ik over vijf dagen moet ondergaan.
De chauffeur van Olongren vindt het geen probleem en die heeft nu toch niets te doen.Het protocol op mijn werk is weer aangepast, ik moet thuisblijven tot een negatieve test die ik over vijf dagen moet ondergaan.
Maar ja, mijn broer is niet thuis en je gaat ook niet de buurman hiervoor laten rijden.
Terug een berg energie?prednison kuur die ze vrijdag heeft gekregen voor haar COPD werkt goed.

Genoeg energie om een pakketje voor hun bejaarde buren aan te nemen ja.

Daar weet ik wel wat voor.
Wat is dat?
Nep Belg
It doesn't matter who we are. What matters is our plan!
Crashing these cat carriers!It doesn't matter who we are. What matters is our plan!