apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BREDA DE GEKSTEE!!!!!Teringdruk bij mij in de straat bij het nieuwe skatepark, waar elke dag 40 man bezig zijn op skateboards, BMX'jes, stepjes etc.
![]()
Lekker dan:
![]()
Man naar ziekenhuis na steekpartij in Breda, verdachte overmeesterd door omstanders
BREDA - Aan het Paradijspad in Breda is dinsdagavond een man gestoken. Hij raakte gewond. Omstanders hebben de mogelijke dader overmeesterd. Dat gebeurde allemaal even na 20.00 uur in de buurt van een skatebaantje. Ambulancepersoneel heeft zich over het slachtoffer ontfermd.www.bndestem.nl
![]()
Gewonde bij steekpartij op skatebaan in Breda
Bij een steekpartij op de skatebaan bij het Paradijspad in Breda is dinsdagavond rond acht uur een gewonde gevallen. De vermoedelijke dader werd daarna overmeesterd door omstanders.www.omroepbrabant.nl
Bij mij schrok een collega deze week ook dat ik 110 kg weeg. "Maar je bent toch niet dik?"Collega schatte mij op 88 kg.
Dat wordt vandaag een no flush day.
So? Wtf had je anders gedaan? Als een of andere stinkende hippie met je kleedje in het Valkenbergpark gelegen? Allemaal afknallen die mong*len.Van 08.30 uur tot 17.00 uur in vergadering gezeten met dit weer.
Eens.So? Wtf had je anders gedaan? Als een of andere stinkende hippie met je kleedje in het Valkenbergpark gelegen? Allemaal afknallen die mong*len.
Zijn allemaal één pot nat. Ze stinken, zijn links en roken beschimmelde paddenstoelen. Het kankergezwel van onze samenleving.Ik voel me aangevallen. Niet dat ik met een kleed naar een achterlijk volle park ga dan. Niet alle hippies over 1 kam scheren, er zijn ook hippies die gewoon veilig op afstand solo naar de kloten trippen![]()
Wat een waaghals ben jij toch. Ik denk dat jij beter kan daten met @dreamy1.

Die maximumsnelheid van 100 km/uur op de autosnelweg slaat ook echt nergens op.
Ik ben 2 jaar fietsenmaker geweest maar kan het niet volgen.Had onlangs een lekke band. Nieuw binnenbandje besteld, was plakken was geen optie meer. Ik dacht net 'die wissel ik wel ff'. Was m'n achterband; veel meer werk dan ik dacht (schijfremmen en versnellingskabels moest ik loshalen), meer dan een uur bezig. Was ik eindelijk klaar, nieuwe band erop. Ik pompen en pompen, wordt de band maar niet hard. Bleek de band de verkeerde maat (diameter) te hebben. Blijkt dat ik de juiste band had besteld, maar een verkeerde geleverd was. Zat ook verpakking of label bij en ik was de maat (ook echt zo'n nummer als 40/62-584/635) niet nog ff op de band gaan checken.
Nu nieuwe banden besteld, kan ik overmorgen het weer opnieuw proberen.![]()
Nee vind ik ook. Maar de politie dacht er anders over tijdens een grote actie in DeventerDie maximumsnelheid van 100 km/uur op de autosnelweg slaat ook echt nergens op.
Niks waaghals aan op de snelweg. Vooral erg dom dat ik gepakt ben.Zijn allemaal één pot nat. Ze stinken, zijn links en roken beschimmelde paddenstoelen. Het kankergezwel van onze samenleving.
Wat een waaghals ben jij toch. Ik denk dat jij beter kan daten met @dreamy1.
Omdat ik achterlijke typo's maak. Ik heb de post aangepast.Ik ben 2 jaar fietsenmaker geweest maar kan het niet volgen.
Mag niet is 10 uur geweestOmdat ik achterlijke typo's maak. Ik heb de post aangepast. Eerst ga ik uit frustratie een paar mensen neersteken op de skatebaan.
Er is nog genoeg volk anders. Wel minder dan gisteren (ook overdag), mogelijk dat door die steekpartij veel mensen hun kids even thuis hebben gehouden.
O je hebt ze echt gedjoekt?Er is nog genoeg volk anders. Wel minder dan gisteren (ook overdag), mogelijk dat door die steekpartij veel mensen hun kids even thuis hebben gehouden.