MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.662
Tis een hellhole

• #131.663
Teringdruk bij mij in de straat bij het nieuwe skatepark, waar elke dag 40 man bezig zijn op skateboards, BMX'jes, stepjes etc.
1617130742257.png

Lekker dan:
BREDA DE GEKSTEE!!!!!

Goede oude tijd die skatepark bij de Graaf. Altijd daar jonko klappen en nakkies nemen tijdens de pauze.

• #131.666
Van 08.30 uur tot 17.00 uur in vergadering gezeten met dit weer.

• #131.668
So? Wtf had je anders gedaan? Als een of andere stinkende hippie met je kleedje in het Valkenbergpark gelegen? Allemaal afknallen die mong*len.
Eens.

In de pauze op m'n balkon gechilled en rondje gewandeld en ff naar de gym, maar daar ben ik nu dan maar.
Park en hippiegedrag doe ik niet aan.

• #131.669
Ik voel me aangevallen. Niet dat ik met een kleed naar een achterlijk volle park ga dan. Niet alle hippies over 1 kam scheren, er zijn ook hippies die gewoon veilig op afstand solo naar de kloten trippen:dunno:

• #131.670
Mijn boete van vorige week dinsdag kwam binnen

Bijlagen

• C4E15C49-75BE-41CB-847A-518CD21060DF.jpeg
    C4E15C49-75BE-41CB-847A-518CD21060DF.jpeg
    70,8 KB · Weergaven: 108
  • Sad
Waarderingen: BB_
  • #131.671
Ik voel me aangevallen. Niet dat ik met een kleed naar een achterlijk volle park ga dan. Niet alle hippies over 1 kam scheren, er zijn ook hippies die gewoon veilig op afstand solo naar de kloten trippen:dunno:
Zijn allemaal één pot nat. Ze stinken, zijn links en roken beschimmelde paddenstoelen. Het kankergezwel van onze samenleving.

Mijn boete van vorige week dinsdag kwam binnen
Wat een waaghals ben jij toch. Ik denk dat jij beter kan daten met @dreamy1.

• #131.672
Had onlangs een lekke band. Nieuw binnenbandje besteld, was plakken was geen optie meer. Ik dacht net 'die wissel ik wel ff'. Was m'n achterband; veel meer werk dan ik dacht (schijfremmen en versnellingskabels moest ik loshalen), meer dan een uur bezig. Was ik eindelijk klaar, nieuwe band erop. Ik pompen en pompen, wordt de band maar niet hard. Bleek de band de verkeerde maat (diameter) te hebben. Blijkt dat ik de juiste band had besteld, maar een verkeerde geleverd was. Zat ook geen verpakking of label bij en ik was de maat (ook echt zo'n nummer als 40/62-584/635) niet nog ff op de band gaan checken.

Nu nieuwe banden besteld, kan ik overmorgen het weer opnieuw proberen. :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #131.674
Had onlangs een lekke band. Nieuw binnenbandje besteld, was plakken was geen optie meer. Ik dacht net 'die wissel ik wel ff'. Was m'n achterband; veel meer werk dan ik dacht (schijfremmen en versnellingskabels moest ik loshalen), meer dan een uur bezig. Was ik eindelijk klaar, nieuwe band erop. Ik pompen en pompen, wordt de band maar niet hard. Bleek de band de verkeerde maat (diameter) te hebben. Blijkt dat ik de juiste band had besteld, maar een verkeerde geleverd was. Zat ook verpakking of label bij en ik was de maat (ook echt zo'n nummer als 40/62-584/635) niet nog ff op de band gaan checken.

Nu nieuwe banden besteld, kan ik overmorgen het weer opnieuw proberen. :roflol:
Ik ben 2 jaar fietsenmaker geweest maar kan het niet volgen.

• #131.676
Zijn allemaal één pot nat. Ze stinken, zijn links en roken beschimmelde paddenstoelen. Het kankergezwel van onze samenleving.

Wat een waaghals ben jij toch. Ik denk dat jij beter kan daten met @dreamy1.
Niks waaghals aan op de snelweg. Vooral erg dom dat ik gepakt ben.

• #131.679
Terug
Naar boven