MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor een bepaalde module moest er een adviesrapport worden opgesteld. Mijn groepsleden deden geen reet, dus heb ik ongeveer 90 procent van het rapport zelf gemaakt.
Krijg ik net de beoordeling, is het een onvoldoende. Er is namelijk alleen door de overige 3 leden een managememtsamenvatting geschreven en door de docent Nederlands is juist die pagina nagekeken. 30 taalfouten op 1 pagina, man man man :headbang:
 
Voor een bepaalde module moest er een adviesrapport worden opgesteld. Mijn groepsleden deden geen reet, dus heb ik ongeveer 90 procent van het rapport zelf gemaakt.
Krijg ik net de beoordeling, is het een onvoldoende. Er is namelijk alleen door de overige 3 leden een managememtsamenvatting geschreven en door de docent Nederlands is juist die pagina nagekeken. 30 taalfouten op 1 pagina, man man man :headbang:
fucking groepsopdrachten. Was nog wel het kutste op het hbo. als je het goed wilde hebben moest je het gewoon zelf doen en alles nakijken voor het inleveren
 
Voor een bepaalde module moest er een adviesrapport worden opgesteld. Mijn groepsleden deden geen reet, dus heb ik ongeveer 90 procent van het rapport zelf gemaakt.
Krijg ik net de beoordeling, is het een onvoldoende. Er is namelijk alleen door de overige 3 leden een managememtsamenvatting geschreven en door de docent Nederlands is juist die pagina nagekeken. 30 taalfouten op 1 pagina, man man man :headbang:
Ik deed groepsopdrachten vaak gewoon alleen.
 
Ik deed groepsopdrachten ook altijd alleen en publiceerde de resultaten in toonaangevende wetenschappelijke tijdschriften. Vaak zette de professor zijn naam er dan op als eerste auteur. Bij de grootste boef (de wereldberoemde evolutiebioloog Paul Brakefield) staan ze nu in zijn CV als 'key publications'.
 
Laatst bewerkt:
Voor een bepaalde module moest er een adviesrapport worden opgesteld. Mijn groepsleden deden geen reet, dus heb ik ongeveer 90 procent van het rapport zelf gemaakt.
Krijg ik net de beoordeling, is het een onvoldoende. Er is namelijk alleen door de overige 3 leden een managememtsamenvatting geschreven en door de docent Nederlands is juist die pagina nagekeken. 30 taalfouten op 1 pagina, man man man :headbang:
Wen er maar aan. Het gaat er niet beter op worden als je straks klaar bent voor de grote boze mensenwereld, waar je te maken gaat krijgen met dezelfde backstabbers, dubbele agenda's en andere mongolen die je 8 uur per dag moet doorstaan.

Ik probeerde aan te haken bij mensen zoals jij. :grinny:
Ik was degene die nerds zoals als jij en BB_ afgeperste/manipuleerde op mijn huiswerk te maken.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik haat Nirvana.

(zo dat is eruit)
1617642906676.png


happy freddie mercury GIF
 
Ik was degene die nerds zoals als jij en @BB_ afgeperste/manipuleerde op mijn huiswerk te maken.
:D, dan was je bij mij aan het verkeerde adres, ik was dan wel niet de domste van de klas, maar huiswerk maakte ik echt nooit.
 
Wat een klote ellendig weer
C05D9C08-0050-4654-8D99-836656143204.jpeg
 
Ik deed groepsopdrachten ook altijd alleen en publiceerde de resultaten in toonaangevende wetenschappelijke tijdschriften. Vaak zette de professor zijn naam er dan op als eerste auteur. Bij de grootste boef (de wereldberoemde evolutiebioloog Paul Brakefield) staan ze nu in zijn CV als 'key publications'.
Ik doe enkel groepsopdrachten in bed met mijn volkert van der g masker en mijn voc opblaasbare bootje om
 
Back
Naar boven