MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.861
2 maanden achter elkaar een miskraam.
Met nu wel de ergste. Misschien zelfs operatief weg gehaald moet worden.

Kutleven
Wat heftig voor jullie! Op het moment dat je weet dat je zwanger bent hou je van zo'n frummeltje 😔.

Ik denk dat je met de operatie een curettage bedoeld? Heftig!

Sterkte voor jullie beiden en pas goed op elkaar!
X

Laatst bewerkt:
  • #131.863

Kutleven
Dat is echt kut maar ik zou toch proberen de moed erin te houden, bij ons is het ook 2 keer fout gegaan en nu hebben we een gezonde sloeber :o
Heel veel sterkte met de verwerking!

• #131.864
Dat is echt kut maar ik zou toch proberen de moed erin te houden, bij ons is het ook 2 keer fout gegaan en nu hebben we een gezonde sloeber :o
Heel veel sterkte met de verwerking!
Precies, ik ben ook geboren na een miskraam, dus dan zie je wat voor geweldigs jullie vast ook te wachten staat.

• #131.865
  • Love
Waarderingen: BB_
  • #131.866
  • #131.867
  • #131.868
Koppig familie kwam op pasen allemaal bij elkaar (niet bij mij thuis) en zijn nu besmet met corona.

Laatst bewerkt:
  • #131.873

Kutleven
Sterkte, dat is ronduit klote.

Blijven volhouden. Vaak komt het uiteindelijk goed, soms met wat hulp van dokters. Komt veel voor.

Uiteindelijk is veel neuken natuurlijk ook wel weer leuk natuurlijk. Probeer het vooral ook leuk te houden samen zou ik denken en niet te veel resultaatgericht. Serieuze tip om te zorgen dat je samen echt blijft genieten van sec. Bij vrijwel iedereen die ik ken lukte het pas toen de druk er een beetje af was en ze hadden geaccepteerd dat het misschien niet zou lukken. En dan ineens. (Soms nog wel met hulp van artsen.) voila. Toen ze het weer gingen doen voor de lol.

• #131.874
Smerige tegenvaller qua kcal :o
Screenshot_20210417-153738.jpg

Daar gaat bijna 50% van mn dag :roflol:

• #131.875
Wanneer je na jaren trainen een pr op de DL hit van maar liefst 134 kg en je mede dbb'er je complimenteert met je sterke DL... Dan besef je ineens hoe nep dit forum wel niet is. Complimentjes geven om te krijgen. Awheelie

• #131.876
.

Laatst bewerkt:
  • #131.878
Wanneer je na jaren trainen een pr op de DL hit van maar liefst 134 kg en je mede dbb'er je complimenteert met je sterke DL... Dan besef je ineens hoe nep dit forum wel niet is. Complimentjes geven om te krijgen. Awheelie
Tenzij het een vrouw is, maar dat zal niet het geval geweest zijn.

• #131.879
Gisteren leg day, quad focussed. Fucking spierpijn in hams.

Broer...

• #131.880
Terug
Naar boven