Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag "mijn" egel begraven. Smullen van kattenbrokken was zijn favoriete sport.

    1618950761936.png
     
    Laatst bewerkt:
    Keiharde poep er uit geperst vandaag. Binnenkant van mijn anus voelt helemaal opgezwollen aan. Denk dat ik mijn anus gekneusd heb? ???. Als ik een scheetje wil laten moet ik keihard persen om de lucht door de zwelling heen te drukken. Knalt dan wel best lekker. Klinkt een beetje als die plastic luchtzakjes ,die bij je pakketjes zitten, wanneer je die kapot knijpt.
     
    Keiharde poep er uit geperst vandaag. Binnenkant van mijn anus voelt helemaal opgezwollen aan. Denk dat ik mijn anus gekneusd heb? ???. Als ik een scheetje wil laten moet ik keihard persen om de lucht door de zwelling heen te drukken. Knalt dan wel best lekker. Klinkt een beetje als die plastic luchtzakjes ,die bij je pakketjes zitten, wanneer je die kapot knijpt.
    Klinkt als aambeien.
     
    Keiharde poep er uit geperst vandaag. Binnenkant van mijn anus voelt helemaal opgezwollen aan. Denk dat ik mijn anus gekneusd heb? ???. Als ik een scheetje wil laten moet ik keihard persen om de lucht door de zwelling heen te drukken. Knalt dan wel best lekker. Klinkt een beetje als die plastic luchtzakjes ,die bij je pakketjes zitten, wanneer je die kapot knijpt.
    Dan moet je je niet zo vaak vol laten spuiten door andere mannen.
     
    Met aambeien als ik me niet vergis komt er bloed uit je ontlasting en stinkt het heel erg. Ook is de ontlasting meer diarree achtig dan volgens mij
    Beetje goede ontlasting stinkt sowieso
     
    Nee is geen aambei. Het is echt de wand net voorbij mijn anus die wat opgezwollen is. Kheb ook aardig hard geperst met poepen. Is nou ook al stuk minder. Gelukkig poep ik maar 1 keer in de 5 dagen dus hopelijk is het genezen voor de volgende lading.
     
    1 keer in de 5 dagen?
    Ik ga 5 keer per dag

    Nee is geen aambei. Het is echt de wand net voorbij mijn anus die wat opgezwollen is. Kheb ook aardig hard geperst met poepen. Is nou ook al stuk minder. Gelukkig poep ik maar 1 keer in de 5 dagen dus hopelijk is het genezen voor de volgende lading.
     
    Je moet dringend een psyllium husk supp gaan nemen als je 1 keer in de 5 dagen poept. Wat moet jij een kutleven hebben.
     
    Je moet dringend een psyllium husk supp gaan nemen als je 1 keer in de 5 dagen poept. Wat moet jij een kutleven hebben.
    Niet mijn hele leven draait om poepen hoor. Deze pak ik 2 keer per dag een scoopje. Hielp een weekje. Daarna weer terug bij af.
     

    Bijlagen

    • IMG_20210421_141816.jpg
      IMG_20210421_141816.jpg
      124,9 KB · Weergaven: 26
    Ga nou deze proberen
     

    Bijlagen

    • 16190076617093908014717715944239.jpg
      16190076617093908014717715944239.jpg
      109,4 KB · Weergaven: 23
    Ik ben al teleurgesteld als ik maar 2x per dag hoef..
    1x per 5 dagen is fucked up
     
    Back
    Naar boven