XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.141
Dat een trein niet rijdt en ik daardoor 40 minuten op het perron moet wachten in het zonnetje met de zaterdagkrant is nog niet zo erg, maar nu zit er naast mij in de trein een hoofddoekje islamteksten hardop te zingen. Ben hier voor m'n rust. Als ik wat cultuur wil opsnuiven boek ik wel een reisje naar het Midden-Oosten.

• #132.142
Dat een trein niet rijdt en ik daardoor 40 minuten op het perron moet wachten in het zonnetje met de zaterdagkrant is nog niet zo erg, maar nu zit er naast mij in de trein een hoofddoekje islamteksten hardop te zingen. Ben hier voor m'n rust. Als ik wat cultuur wil opsnuiven boek ik wel een reisje naar het Midden-Oosten.
Hoe weet je zeker dat het islamteksten zijn en niet een boyband? Maakt dat een verschil?

Anders het 'Salve Regina' of 'Magnificat' inzetten.

• #132.143
Alle marokkanen terug naar istanboel 😡

• #132.144
Je zou zomaar een gesprek kunnen aangaan met een vreemde en vriendelijk verzoeken of ze er misschien mee kan stoppen... Als je dat beleefd doet is daar vast begrip voor.

• #132.145
Je zou zomaar een gesprek kunnen aangaan met een vreemde en vriendelijk verzoeken of ze er misschien mee kan stoppen... Als je dat beleefd doet is daar vast begrip voor.
Mijn ervaring is over het algemeen ook dat een vriendelijk gesprek 9/10 het probleem oplost.

• #132.153
Zoveel mogelijk solliciteren om van die belachelijke reistijden af te komen 😭😡

• #132.154
Halverwege mijn middagdienst kreeg ik wat kriebels in mijn keel en werd ik wat snotterig, belt mijn vrouw net dat mijn zoontje hevig hoest en wat verhoging heeft. Nu even alles aan kant maken het een en ander ontsmetten en dan snel naar huis zodat de nachtdienst me niet tegenkomt.

Morgen ga ik mijn 10-rittenkaart vol maken.

• #132.160
Nee hoor, mijn laatste middagdienst (vandaag) moet ik toch thuisblijven, ik hoest wat slijm op, heb een loopneus en keelpijn. Mijn werkgever wil de kans dat we dat soort symptomen aan elkaar overdragen tot een minimum beperken. Het waarschijnlijk dan wel geen corona, maar als iedereen morgen ineens deze klachten heeft zit het bedrijf toch echt met een probleem.

Terug
Naar boven