- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
oww beterschap....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oww beterschap....

Beterschap bro.vrouw ziek , en ik ben vandaag positief getest op covid . f**k the wu han flu reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
astma en imuun klachten zijn mijn onderliggende klachtenOiiii dan heb je het goed te pakken man. Hopen dat je snel hersteld
thanks Pa!
Noemen ze je zo tegenwoordig?

Jij en de auto okay, hoop ik?Iemand die zonder te kijken in zn buitenspiegels plotseling van rijstrook gaat wisselen terwijl ZIJ 90 reed en ik 120. waardoor ik vollop de rem moest.
Zeker wel. Ik reageerde optijd. Maar de vrachtwagen reed 90 en zij wou hem inhalen met 95. Maar ze keek niet of het rijstrook vrij was. Middelvinger gewezen en weggescheurd
Niet even getoetert?Zeker wel. Ik reageerde optijd. Maar de vrachtwagen reed 90 en zij wou hem inhalen met 95. Maar ze keek niet of het rijstrook vrij was. Middelvinger gewezen en weggescheurd
preciess!! altijd toeteren dat hoort zo!!
Jawel 48€ getankt vandaag
Waarom haal je dan ook met 30km/u snelheidsverschil een auto in die achter een vrachtwagen hangt? Ondanks dat ze fout zat is dit nogal slecht geanticipeerd.Zeker wel. Ik reageerde optijd. Maar de vrachtwagen reed 90 en zij wou hem inhalen met 95. Maar ze keek niet of het rijstrook vrij was. Middelvinger gewezen en weggescheurd
Idd, met 60 verschil was hij ze al lang voorbijWaarom haal je dan ook met 30km/u snelheidsverschil een auto in die achter een vrachtwagen hangt? Ondanks dat ze fout zat is dit nogal slecht geanticipeerd.