XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.421
  • #132.422
In men, obesity is the single most important factor associated with low testosterone, overriding the effects of age and comorbidities [3]. Obese men have 30 % lower total testosterone (TT) levels compared to lean men [3], and 40 % have levels lower than 12 nmol/L [3], the lower limit reported for healthy young men [4]. This reduction in total testosterone levels is in part due to the obesity-associated lowering in sex hormone binding globulin (SHBG). However, especially with more marked obesity, free testosterone levels are also reduced due to adiposity-associated suppression of the gonadal axis at the hypothalamic level.

Daarbij zijn dikke mannen letterlijk beta males :trollface:
Dit.
Een goeie haan is niet vet.
Vette mensen missen de agressie = levenskracht, om hard te trainen.

• #132.424
Zodat je even kan ontsnappen van je vrouw en kinderen natuurlijk.

Ja natuurlijk, leven met een vrouw in je huis is afschuwelijk en al helemaal met twee van die monsterlijk mini vrouwtjes erbij. Wat dat betreft snap ik dat patriarchaat wel....:hedbang:

• #132.427
Nee die dikke kantoor kutjes zonder mindset moeten gewoon eens leren gezond te leven
Vind het sowieso triest hoe mensen zo snel tevreden zijn met hun lichaam deze dagen
Ja k kwam net langs een lingerie winkel met een grote maten model (morbide obees!!) achter het raam. Echt f0k het promoten van extreem ongezonde lichamen onder het mom van 'body positivity'.

• #132.430
Ja natuurlijk, leven met een vrouw in je huis is afschuwelijk en al helemaal met twee van die monsterlijk mini vrouwtjes erbij. Wat dat betreft snap ik dat patriarchaat wel....:hedbang:
De vrouwen hebben daar de overhand dus. Vandaar dat jouw kijk op de verhouding tussen mannen en vrouwen zo fucked is.

• #132.431
Omdat jezelf verwaarlozen en vervolgens jezelf in een slachtofferrol te plaatsen tegenwoordig helemaal hip en trendy is.

Waarom zou je moeite doen om er goed uit te zien als je ook gewoon kan schreeuwen dat mensen je niet moeten fatshamen.
En niet te vergeten: iemand die wel bewust eet, afzeiken dat het niet gezellig is. Wat dat mag natuurlijk nog wel!

• #132.433
  • #132.434
Vrijdag 18u48 en nog steeds nuchter.
Het zit soms echt niet mee.

• #132.437
En niet te vergeten: iemand die wel bewust eet, afzeiken dat het niet gezellig is. Wat dat mag natuurlijk nog wel!
Is hier sprake van een eigen belevenis of een persoonlijke frustratie?

Het ergst is dat naar mijn indruk altijd voor mensen die willen veranderen, mensen die het altijd al doen is dat veel meer geaccepteerd, dan voelt de rest van de groep zich verraden, schuldig, oid. Zie ook: Adele.

• #132.438

Het ergst is dat naar mijn indruk altijd voor mensen die willen veranderen, mensen die het altijd al doen is dat veel meer geaccepteerd, dan voelt de rest van de groep zich verraden, schuldig, oid. Zie ook: Adele.
Ah joh doe ff 1 drankje mee gezellig man

Jij pakt toch wel een gebakje straks he

🤷‍♂️

• #132.439
Ah joh doe ff 1 drankje mee gezellig man

Jij pakt toch wel een gebakje straks he

🤷‍♂️
Precies dat idd, terwijl iemand die dat altijd of regelmatig structureel weigert die krijgt dat veel minder. Zeikerds houd je toch, die zoeken wel wat, ze doen maar.

• #132.440

Belevenis, geen frustratie.

Zal best wel ja

Terug
Naar boven