MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.443
Stel je eens voor dat mensen heel enthousiast reageren: "Eindelijk, dat lijkt me in jouw geval wel zelfstandig!"
Dat is dan waarschijnlijk nadat ik heb gezegd dat ik niet gezellig word van drank. En voordat ik té blij heb gezegd: "ach, als er geen glazen of bierflesjes staan, moet het wel goed komen" :D

:trollface:

• #132.445
Dat is dan waarschijnlijk nadat ik heb gezegd dat ik niet gezellig word van drank. En voordat ik té blij heb gezegd: "ach, als er geen glazen of bierflesjes staan, moet het wel goed komen" :D

:trollface:
Een dronken vrouw is een engel in bed, maar eerst breekt de helse furie los?

• #132.450
Eens een foto genomen van mijn kruin, dat wordt ooit een tripje naar turkije

• #132.452
Eens een foto genomen van mijn kruin, dat wordt ooit een tripje naar turkije
Ontwerpzondertitel_58_800x.png

:o

• #132.459
If you can't make it, Fake it !
Levensmotto ?
Waarom kunnen wij niks faken? Vrouwen faken alles. Nep t**ten, make-up, push-up bra, broek tot oksels om vet te verbergen, hair extensions, lip fillers, botox/fillers etc etc. Wtf kunnen wij doen behalve een fucking banaan in ons broek stoppen. Het wordt tijd dat wij die shine terugpakken.

ALLES MOET NEP.

• #132.460
Vandaag is de 1ste verjaardag van mijn vader sinds hij gestorven is en dat voelt enorm raar.
Onlangs was de 1ste vaderdag waar ik papa ben maar zelf geen vader meer heb, ik had nooit gedacht dat zulke dingen me zo zouden kunnen raken.

Terug
Naar boven