XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.461
Vandaag is de 1ste verjaardag van mijn vader sinds hij gestorven is en dat voelt enorm raar.
Onlangs was de 1ste vaderdag waar ik papa ben maar zelf geen vader meer heb, ik had nooit gedacht dat zulke dingen me zo zouden kunnen raken.
Sterkte, dat zijn lastige momenten.

• #132.462
  • #132.463
Waarom kunnen wij niks faken? Vrouwen faken alles. Nep t**ten, make-up, push-up bra, broek tot oksels om vet te verbergen, hair extensions, lip fillers, botox/fillers etc etc. Wtf kunnen wij doen behalve een fucking banaan in ons broek stoppen. Het wordt tijd dat wij die shine terugpakken.

ALLES MOET NEP.
Omdat wij mannen, ons niet de wet laten voorschrijven. Wij doen wat we zelf willen, wanneer we dat willen.
Jij laat je gek maken door de media en het gendergeouwehoer.
Als ik wil loop ik de hele dag in korte broek met gummie laarzen :D
I'm a MAN.
En jij zit in een identiteitscrisis.

• #132.464
If you can't make it, Fake it !
Levensmotto ?
Ik zie het probleem niet. Is toch gezellig, zo'n dooie hamster?
Puppy's en katten zijn ook zo cliché

Vandaag is de 1ste verjaardag van mijn vader sinds hij gestorven is en dat voelt enorm raar.
Onlangs was de 1ste vaderdag waar ik papa ben maar zelf geen vader meer heb, ik had nooit gedacht dat zulke dingen me zo zouden kunnen raken.
Sterkte vandaag!

• #132.465
Omdat wij mannen, ons niet de wet laten voorschrijven. Wij doen wat we zelf willen, wanneer we dat willen.
I'm a MAN.
Toen ik nog op de middelbare school zat kreeg ik commentaar van de andere jongens in de kleedkamer: "scheer jij je oksels niet?!" Ik was serieus de enige die dat niet deed. Dat is al 20 jaar geleden. Ik ben nu 34. Ik doe het nog steeds niet.

• #132.466
Toen ik nog op de middelbare school zat kreeg ik commentaar van de andere jongens in de kleedkamer: "scheer jij je oksels niet?!" Ik was serieus de enige die dat niet deed. Dat is al 20 jaar geleden. Ik ben nu 34. Ik doe het nog steeds niet.
Oksel scheren heeft niets met mannelijk te maken, maar met hygiëne.
Je hebt het niet begrepen.

• #132.467
Waarom kunnen wij niks faken? Vrouwen faken alles. Nep t**ten, make-up, push-up bra, broek tot oksels om vet te verbergen, hair extensions, lip fillers, botox/fillers etc etc. Wtf kunnen wij doen behalve een fucking banaan in ons broek stoppen. Het wordt tijd dat wij die shine terugpakken.

ALLES MOET NEP.
Suggestie voor jou...

Fillers/botox, haar implantaten, kuitvergroting, aas voor ongekende onnatuurlijke gains, tanden bleken, melanotan voor een zwarte look, wijde broeken om te smalle kuitjes te verbergen... iemand nog meer 😜

• #132.468
I'm a MAN.
Nee, omdat dat onzeker is. Dat is niet SEXY. Ik dacht dat mannen en vrouwen gewoon even onzeker waren. Alles is gelijk, toch @Sparks79? Gewoon scheren en een baard nemen. Als Jason Statham het kan, KUNNEN WIJ HET ALLEMAAL. Waar hebben we het over?

En jij zit in een midlife-crisis en daarom begeef jij fucking oude smerige pedo tussen voornamelijk tieners en twintigers.

• #132.469
Had ik met moederdag, behalve het zelf moeder zijn dan. We zijn dan gewoon met papa iets gaan doen en hebben een mooie bos bloemen bij de urne geplaatst thuis. Met haar verjaardag volgende maand gaan we ook allen samen uit eten en kopen we een groot boeket rode rozen. Gewoon, omdat ik de drang heb om haar toch nog iets te geven...

• #132.470
Nee, omdat dat onzeker is. Dat is niet SEXY. Ik dacht dat mannen en vrouwen gewoon even onzeker waren. Alles is gelijk, toch @Sparks79? Gewoon scheren en een baard nemen. Als Jason Statham het kan, KUNNEN WIJ HET ALLEMAAL. Waar hebben we het over?

En jij zit in een midlife-crisis en daarom begeef jij fucking oude smerige pedo tussen voornamelijk tieners en twintigers.
Haal mij er eens even niet bij joh, je kan hem in je eentje toch wel aan?

• #132.471
Fillers/botox, haar implantaten, kuitvergroting, aas voor ongekende onnatuurlijke gains, tanden bleken, melanotan voor een zwarte look, wijde broeken om te smalle kuitjes te verbergen
Heb ik allemaal al behalve haar implantaten, kuitvergroting en wijde broek. Kuitvergroting zou ik wel kunnen gebruiken inderdaad. Wijde broeken zijn vreselijk. Doet me denken aan skaters, zwevers en van die 70-80's disco boomers. Ik houd alles lekker strak.

• #132.472
Had ik met moederdag, behalve het zelf moeder zijn dan. We zijn dan gewoon met papa iets gaan doen en hebben een mooie bos bloemen bij de urne geplaatst thuis. Met haar verjaardag volgende maand gaan we ook allen samen uit eten en kopen we een groot boeket rode rozen. Gewoon, omdat ik de drang heb om haar toch nog iets te geven...
Wij hebben ook een bloemetje gekocht voor op het graf.

• #132.473
sterfdag en verjaardag van mijn overleden ouders doen wij altijd een familiedag, gedenken, eten en drinken

• #132.474
Sterke comeback, trennybenny.

Dit zegt natuurlijk meer over hoe jij de wereld ziet, dan over de realiteit.
Die ben jij al een behoorlijke tijd uit het oog verloren.

• #132.476
Ontwerpzondertitel_58_800x.png

:o
Plakboel

• #132.478
Oksel scheren heeft niets met mannelijk te maken, maar met hygiëne.
Hebben we het dan over glad of trimmen. Dat glad hygiënischer zou zijn geloof ik namelijk niets van, integendeel, bij inachtneming van ordentelijk wassen en drogen.

• #132.479
Sterke comeback, trennybenny.

Dit zegt natuurlijk meer over hoe jij de wereld ziet, dan over de realiteit.
Die ben jij al een behoorlijke tijd uit het oog verloren.
Maar jij tho. Jij weet het allemaal beter, omdat jij het zegt natuurlijk. Wij hebben letterlijk nog nooit één foto van jou gezien, maar toch heb je altijd een grote waffel. Ik mag hopen dat jij niet in DE realiteit leeft, anders heb ik het wel heel erg met jou te doen.

Je bent dus eigenlijk gewoon heel onzeker?
Was dat nog niet duidelijk dan? Hoe kan het ook anders tussen al deze alpha males hier. En DE AFWIJZING heeft het ook niet beter gemaakt.

• #132.480
Ronreves, de seniele incontinente opa van het forum:roflol:. Die anonieme white knight neem ik allang niet meer serieus

Terug
Naar boven