Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • 4 dagen. Hij ligt nog steeds in een stuit. Hij is nu al een echte dwarsligger, net zoals z'n moeder.

    Maar wordt dus een keizersnede (we wilden geen stuitbevalling). Donderdag krijgen we een tijd te horen. Vrijdag is het zover.

    Spannend
    Verstandige keuze, wij wilden wel een stuitbevalling, maar na 2 dagen ziekenhuis moest er toch met wat spoed een keizersnede aan te pas komen.
     
    Verstandige keuze, wij wilden wel een stuitbevalling, maar na 2 dagen ziekenhuis moest er toch met wat spoed een keizersnede aan te pas komen.
    Heftig. Alles is wel goedgekomen uiteindelijk?
     
    Heftig. Alles is wel goedgekomen uiteindelijk?
    Ja, als je al in het ziekenhuis bent kan er niet veel fout gaan. Het was ook een flinke baby die er in stuitligging echt niet uit was gekomen zonder schade. ;)
     
    Het is eindelijk af. Anderhalve dag bezig geweest om de hele woning af te krijgen. Die deurposten zijn schots en scheef dus moest elk stukje bij vijlen.

    Uiteindelijk best leuk werk. Redelijk netjes geworden.
    Bekijk bijlage 533024
    Bekijk bijlage 533025
    Die deurposten een make-over geven komt wel een andere keer.
    Had toch gewoon die plintjes met een fein afgestoken en alles afgekit, dit is het echt niet :)
     
    Met een fein?
    Multitool :)
    849936C7-0F37-4E06-8393-7695268C9B82.png
     
    Ah zo'n ding.

    Ja kweetnie, alle deurposten zijn scheef as fuck. Dit was voor een leek als ik de beste oplossing :roflol:.

    Zo erg ziet het er toch niet uit? Ah joh f it, het is toch maar een huurwoning.
    Nee joh, van een klein beetje afstand ziet er het prima uit, ik wou gewoon een beetje professioneel doen :)
     
    Why?

    Heb ik toevallig gedaan, maar vooral uit gemakzucht. :roflol:
    Smelt niet uit bij recycling en kan gigantische problemen veroorzaken in ons productieproces :p
     
    Back
    Naar boven