AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.865
Waarom kan je dan eigenlijk wel doppen en deksels in de glasbak gooien?
Meeste kunststof en metaal worden eruit gehaald bij de verwerker van de scherven, met verschillende scheidingstechnieken. Voor keramisch glas worden de scheidingstechnieken ook steeds beter maar 100% is het nooit. Een plastic dopje verbrandt, glaskeramiek gebeurt niets mee en kan bij het forming proces problemen veroorzaken met onder andere een flinke brand tot gevolg.

• #132.866
Waarom kan je dan eigenlijk wel doppen en deksels in de glasbak gooien?
Tijdje terug programma gezien bij rtlz, over hoe ze glas recyclen. Dat wordt er dus uitgefilterd met dingen, zoals magneten (en ook magneten die juist afstoten). Maar ze kunnen ook kleur scheiden doordat wind tegen stukjes blaast die daarvoor met een oogje zijn gedetecteerd als anderskleurig (zoals bruin). Verderop in de productie zaten ook mensen die de laatste dingetjes er uit visten. Super interessant proces!

• #132.868
zet em maar in Madame Tussaud dan behoud ie zn gaines (bigger is better :heart: ) :o

• #132.869
Al lang niks meer van hem gehoord, maar even opgezocht op zijn Instragram.
Man man wat zag hij er al slecht uit. --> https://www.instagram.com/markusruehl/
Desalniettemin gun je dit natuurlijk niemand. Hopelijk komt hij er een beetje fatsoenlijk uit.

• #132.870
  • #132.872
Screenshot_20210805-173341_Chrome.jpg

Ik volg die ouwe al maanden niet meer

Maar noteer hem wel ff

• #132.875
Misschien is mijn grote vriezer in de schuur verrot, alles was half ontdooid, maar na een Belgische reset doet ie het weer.

• #132.878

Dit is meneer Google. Deze dikke werkt hier in de loods en weet je alles te vertellen over sportstanden, gekke weetjes over van alles en vandaag kwam hij mij dit vertellen. Een kerel met zo'n twee hersencellen maar gek genoeg slaat hij sommige dingen heel makkelijk op.
Hij zit hier btw weer te googelen.

20210805_185302.jpg

• #132.879
Dit is meneer Google. Deze dikke werkt hier in de loods en weet je alles te vertellen over sportstanden, gekke weetjes over van alles en vandaag kwam hij mij dit vertellen. Een kerel met zo'n twee hersencellen maar gek genoeg slaat hij sommige dingen heel makkelijk op.
Hij zit hier btw weer te googelen.

20210805_185302.jpg
Volgens mij zit hij te rukken.

• #132.880
Terug
Naar boven