Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zou goed kunnen. Zoveel bijzonder was/is het sowieso allemaal niet. Heb overigens ook nooit begrepen waarom je een vrouw aandacht zou geven als er geen wederzijdse interesse is. Enige wat je daarmee doet is haar ego feeden. En met aandacht snappen jullie wel wat ik bedoel. Voordat er weer een moralistische simp met zijn vingertje driftig komt aandraven.

Echte pareltjes zie je hier ook niet. Die hebben die bevestiging ook niet nodig.
 
Echte pareltjes zie je hier ook niet. Die hebben die bevestiging ook niet nodig.
Die zoeken hun bevestiging wel via andere platformen zoals Instagram etc. In zekere zin hebben ze allemaal bevestiging nodig. Sommigen meer dan anderen. Je zou je verbazen hoe onzeker sommige goed uitziende vrouwen zijn. Sommigen zijn gewoon beter in het verbergen dan anderen.

Enigszins ook logisch, want hoe meer je met jezelf bezig bent hoe meer dingen je opvallen die niet kloppen. Daar zijn wijzelf maar ook al te goed bekend mee.
 
Je zou je verbazen hoe onzeker sommige goed uitziende vrouwen zijn.
Bijna allemaal :o
En het feit helpt niet mee dat veel gasten denken dat deze dames "uit hun league' zijn waardoor de dames zelf weinig toespraak krijgen en alleen nog maar meer onzeker worden
 
BTC, trainingsmaatje van Larry Wheels, overleden
Wut? Dan was de berichtgeving over zijn accident wel serieus mis... Hij ging mogelijk nooit meer aan powerlifting kunnen doen, best wat anders als dood...
 
Wut? Dan was de berichtgeving over zijn accident wel serieus mis... Hij ging mogelijk nooit meer aan powerlifting kunnen doen, best wat anders als dood...
Ja ik dacht hetzelfde, dacht goh ja operatietje hier operatietje daar, zal hem wel nog zien binnenkort in een filmpje van Larry. Niet dus :/
 
Kort na de eerste operatie kwam er bericht van zijn familie dat er complicaties waren ontstaan.
 
Jezus wat een kutwerk. Vooral ook omdat alle muren in deze woning fucking scheef zijn gebouwd 50 jaar geleden. Wordt alles netjes afkitten om kieren weg te werken voor de hoge plinten.

Deurposten worden ook een drama om te leggen omdat die ook schots en scheef zijn. Eens kijken of ik er iets moois van kan maken.
Bekijk bijlage 532180
10 deurposten te gaan.
Het is eindelijk af. Anderhalve dag bezig geweest om de hele woning af te krijgen. Die deurposten zijn schots en scheef dus moest elk stukje bij vijlen.

Uiteindelijk best leuk werk. Redelijk netjes geworden.
20210726_113929.jpg

20210726_113942.jpg

Die deurposten een make-over geven komt wel een andere keer.
 
Het gaf een soort van voldoening om het redelijk netjes te leggen in een woning die schots en scheef was. Stukje voor stukje meten, bijwerken. Een soort grote legpuzzel die je zelf eerst nog moet maken. Ondanks dat het werk zelf best kut is natuurlijk.

Al bij al blij dat ik er vanaf ben.
 
Het gaf een soort van voldoening om het redelijk netjes te leggen in een woning die schots en scheef was. Stukje voor stukje meten, bijwerken. Een soort grote legpuzzel die je zelf eerst nog moet maken. Ondanks dat het werk zelf best kut is natuurlijk.

Al bij al blij dat ik er vanaf ben.
De voldoening kan ik wel begrijpen, maar ik had de toko al 3x in de fik stoken in het proces.. Dat precisie werk is niks voor mij.
 
Nahh, kinderen zijn het gemakkelijkste doelwit toch?
 
Hij wacht dus nog een maandje?
4 dagen. Hij ligt nog steeds in een stuit. Hij is nu al een echte dwarsligger, net zoals z'n moeder :D.

Maar wordt dus een keizersnede (we wilden geen stuitbevalling). Donderdag krijgen we een tijd te horen. Vrijdag is het zover.

Spannend
 
Back
Naar boven