- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ohh fok dan noem mij maar opa met mijn 36
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ohh fok dan noem mij maar opa met mijn 36
Met pijnstilling is het oké, vandaag gewerkt en dat was gelukkig ook te doen aangezien ik de hele dag sta. Zitten is niet te doen.Kan gebeuren. Het schoot bij mij een keer in m'n rug toen ik wilde opstaan vanuit een stoel.
Life's a b*ch. Hoe voelt het nu?
Bist ook nait 18 meer mienjongNet in de rug geschoten bij het opwarmen van de squats. Geen idee hoe, gewicht was licht, form was goed, had nergens last van, geen zware trainingen gehad afgelopen tijd.
Dats wel zuur.Met pijnstilling is het oké, vandaag gewerkt en dat was gelukkig ook te doen aangezien ik de hele dag sta. Zitten is niet te doen.
Ik heb met zwavelzuur loog etc gewerkt en nog meer rommel. Nooit in mijn oog gekregen gelukkig
Je moet niet zoveel drugs gebruiken, je praat tegen jezelf.Ik heb met zwavelzuur loog etc gewerkt en nog meer rommel. Nooit in mijn oog gekregen gelukkig
Maakten we sterkte draadjes @Steks weet vast wel wat
Ik was laatst toevallig nog bij Loogman. Het komt nu wel erg dichtbij.Ik heb met zwavelzuur loog etc gewerkt en nog meer rommel. Nooit in mijn oog gekregen gelukkig
Maakten we sterkte draadjes @Steks weet vast wel wat

Geen idee of het waar is maar John Meadows zou overleden zijn aan een longembolie![]()
generationiron.com
f**k man... Echt een goede vent en laat ook nog eens twee jonge kinderen achter![]()
John Meadows, Renowned Bodybuilder And Coach, Reportedly Dies At 49
It has been reported that John Meadows has died at 49 years old. He passed away in his sleep on Sunday, August 8th, 2021.generationiron.com

las het net in mijn feed eeuwig zonde , man had geen kapsones . R.i.p mountain dog![]()
John Meadows, Renowned Bodybuilder And Coach, Reportedly Dies At 49
It has been reported that John Meadows has died at 49 years old. He passed away in his sleep on Sunday, August 8th, 2021.generationiron.com
Deze chick lijkt echt mokerveel op een ex dbb'ster.Boeren hebben hiernaast weer gebeerd, heel mijn hoofd is gezwollen en ik zit met schele hoofdpijn. Ik kan zo meedoen in tes: Oblivion.
![]()
By Azura by Azura it's the giant f*ggot! @mat
Ik zou wel eens willen weten aan wat ik dan algerijns ben...
Wat heb je gedaan?