- Waardering
- 22.485
Gewoon even topic starten erover er komt vast wel reactie op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon even topic starten erover er komt vast wel reactie op.
Is hij weer dood?
Bij ons was het andersom, ik wil ook nog een 2de maar zij nietZijn genoeg mannen die een kind nemen omdat hun vrouw/vriendin dat zo graag wilt. Want anders zijn ze bang dat ze weggaat. Beta cuck provider @Steks is daar één van.

Veranderd nog wel hoor.Bij ons was het andersom, ik wil ook nog een 2de maar zij niet![]()
Bij ons was het andersom, ik wil ook nog een 2de maar zij niet![]()
Jij, door oerdriften gedreven p*ssy magnet, kan er alleen maar van dromen om zulk geliefd zaad te hebben.Zijn genoeg mannen die een kind nemen omdat hun vrouw/vriendin dat zo graag wilt. Want anders zijn ze bang dat ze weggaat. Beta cuck provider @Steks is daar één van.
Yep.zij had wel een hoog libido tijdens de zwangerschap?

Had ik ook met mn nu ex. Wil best nog 1 of 2 van die pleuriskinderenBij ons was het andersom, ik wil ook nog een 2de maar zij niet![]()

Ik kwam er net achter.
Als reserve, voor als je deze laat vallen?Bij ons was het andersom, ik wil ook nog een 2de maar zij niet![]()
Please don't...
Als enig kind ben ik fucking blij dat ik geen zussen of broers heb. Zou er niet aan moeten denkenPlease don't...
Altijd leuk als je met een broer of zus kunt opgroeien ipv alleen.
Please don't...
Altijd leuk als je met een broer of zus kunt opgroeien ipv alleen.
Nou ik ben opgegroeid met een broer maar was liever enigst kind geweest.Altijd leuk als je met een broer of zus kunt opgroeien ipv alleen.
Een tweede maakt heel veel keuzes in eens een stuk lastiger ja.Ook een beetje een vreemde gedachte van mij... zou er iets gebeuren met mijn zoontje dan zou ik met hem mee gaan.
Indien ik een tweede zou hebben zou ik dat natuurlijk niet doen.
Huh wat, als je zoontje zou komen te overlijden zou jij er zelf ook einde aan maken?Ook een beetje een vreemde gedachte van mij... zou er iets gebeuren met mijn zoontje dan zou ik met hem mee gaan.
Indien ik een tweede zou hebben zou ik dat natuurlijk niet doen.
Huh wat, als je zoontje zou komen te overlijden zou jij er zelf ook einde aan maken?
En je vriendin/vrouw dan? Moet zij er ook een einde aan maken of met het verlies van jullie twee dealen?
En je vriendin/vrouw dan? Moet zij er ook een einde aan maken of met het verlies van jullie twee dealen?