Zit je weer aan de tren. Of maak je een grap?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je weer aan de tren. Of maak je een grap?
Had je mentaal wel sterker ingeschat. Zelfmoord is egoïstisch imo. En plus maakt het de situatie niet beter, alleen erger voor de nabestaanden.
Welke nabestaanden thoHad je mentaal wel sterker ingeschat. Zelfmoord is egoïstisch imo. En plus maakt het de situatie niet beter, alleen erger voor de nabestaanden.
Had je mentaal wel sterker ingeschat. Zelfmoord is egoïstisch imo. En plus maakt het de situatie niet beter, alleen erger voor de nabestaanden.
Mij niet, ik heb hetzelfde wel is overdacht vind het een hele natuurlijke gedachte.
Ons natuurlijk. Hoe moeten wij verder zonder onze alpha leader.
Teleurstellen is een groot woord. Had je gewoon anders ingeschat. Zo kom je normaliter niet over.
Ons natuurlijk. Hoe moeten wij verder zonder onze alpha leader.
Teleurstellen is een groot woord. Had je gewoon anders ingeschat. Zo kom je normaliter niet over.
Daar heb je DBB bro's voor jonguh.Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom ik dat niet zou doen.
Het leven zou mij dan niets meer te bieden hebben behalve elke dag in een diep dal zitten. f**k dat man. Ja ik heb nog een vader en moeder maar ik denk dat ik op moment zo'n wrak ben en mijn leven zo erg haat dat ik zo 'egoïstisch' ben om hun achter te laten.
Klinkt alsof het een goed idee is om eens te praten met wat mensen.Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom ik dat niet zou doen.
Het leven zou mij dan niets meer te bieden hebben behalve elke dag in een diep dal zitten. f**k dat man. Ja ik heb nog een vader en moeder maar ik denk dat ik op moment zo'n wrak ben en mijn leven zo erg haat dat ik zo 'egoïstisch' ben om hun achter te laten.
Dat ligt er aan, ik deel zijn mening en zolang je er content mee bent dat je zo bent zou ik zeggen dat er niets te bepraten valt. Ben je op dat vlak recent anders gaan denken, of ben je angstig voor die gedachten dan zou het weleens een goed idee zijn.Klinkt alsof het een goed idee is om eens te praten met wat mensen.
Ikzelf heb geen kinderen, dus ik zou me sowieso ook niet kunnen inbeelden hoe dat eventueel zou kunnen voelen, maar uiteindelijk zul je ook wel uit dat dal komen. Ik heb wel wat ouders meegemaakt die hun kinderen hebben verloren en waarvan één vader ook een poging had gedaan om zichzelf van het leven te beroven. En die is er uiteindelijk ook uitgekomen. Uiteraard is iedere situatie/persoon uniek, maar ongeacht die situatie blijft het toch egoïstisch imo.Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom ik dat niet zou doen.
Dan moet jij dat toch juist begrijpen?maar ongeacht die situatie blijft het toch egoïstisch imo.
Ik ben alleen empathisch voor mijn twee dikke kindjes. De rest kan mijn dikke kont kussen.
Blijft sowieso altijd speculeren. Er zijn zoveel factoren van toepassing dat je onmogelijk kunt weten hoe of wat. Er zullen ook genoeg mensen zijn die zeggen niet meer te willen leven als ze hun ledematen verliezen. Maar als het uiteindelijk gebeurd weten velen toch de kracht te vinden om door te gaan. Overlevingsinstinct is een krachtig dingetje.Ik denk dat mijn naasten het wel zouden begrijpen. En of het egoïstisch is betwijfel ik. Mij elke dag mijn leven zien haten en kapot zien gaan van verdriet doet ook wat met de mensen om mij heen.
Soms lees je wel eens in de krant oid dat er bij een auto ongeluk alle inzittenden zijn overleden op de bestuurder na. Vrouw weg, kids weg. Dan was je toch ook liever met hun meegegaan?
REKT !!!!
Zoals bekend heb ik een hele roedel aan kinderen hangen samen als een bende hyena"s en vermaken zich altijd al is het maar dat ze mekaar de kop inslaan ... maar vermaken doen ze zichPlease don't...
Altijd leuk als je met een broer of zus kunt opgroeien ipv alleen.
Hangt ook wel van het leeftijdsverschil afPlease don't...
Altijd leuk als je met een broer of zus kunt opgroeien ipv alleen.