XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.984
1628855619115.png

45 shoulder press was net even te veel met een slechte warming up :( eigen skuld

• Haha
Waarderingen: Xrp
  • #132.985
Zenuwpijn in L4/5 en S1/2. Daarom agressief. Ben met mn blote vuisten losgegaan op een zware boxzak. En ground en pound op een zandzak. Nu is ook mijn linker pols aan gort. Ik besef me maar al te goed dat ik het mezelf aan heb gedaan, omdat ik handelde vanuit emotie. Dat besef maakt het niet bepaald beter ofzo.

• #132.986
Zenuwpijn in L4/5 en S1/2. Daarom agressief. Ben met mn blote vuisten losgegaan op een zware boxzak. En ground en pound op een zandzak. Nu is ook mijn linker pols aan gort. Ik besef me maar al te goed dat ik het mezelf aan heb gedaan, omdat ik handelde vanuit emotie. Dat besef maakt het niet bepaald beter ofzo.

Was je een beetje boos?

Kan je beter met een scheermesje in je armen snijden imo.

• #132.987
Als ik t goed begrijp heb je omdat je pijn hebt jezelf nog meer pijn gedaan? Goed gedaan, je lijkt op @imnewhere

• #132.991
Wel begrijpelijk.
Geduld, geduld en nog eens geduld, maar snap de frustratie.
Blessures zijn kut.

• #132.992
Nee joh. Had echt alles onder controle. Totdat ik meteen mn pols bezeerde en toen toch verder ging met handschoenen. Die woede, daar wordt ik niet echt slimmer van.
Ochja, volgende keer gewoon even geduldig wachten tot je vriendin thuis is.

• #132.994
  • #132.998
Met bokshandschoenen op een stootzak slaan is ook onzin. Je moet je handen inzwachtelen en dan gebruik je dunne stootzakhandschoenen om je knokkels niet open te halen. Je hebt teveel naar slechte films gekeken.

• #133.000
Wanneer je blij bent omdat je denkt quad gains gemaakt te hebben, maar ze gewoon opgezwollen waren van PIP. :splat:
i know the feeling, gisteren bij triceps vond ik ze ineens huge staan bleek zwelling te zijn vanaf schouders naar triceps want linker kant had het niet, f**k. :roflol:

Terug
Naar boven