- Waardering
- 7.098
Welkom bij de club
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom bij de club
Welkom bij de club van geblesseerden?

eigen skuldWatzkebeurt??Welkom bij de club van geblesseerden?
Jij praat hier tegen de oprichter van die club![]()
45 shoulder press was net even te veel met een slechte warming upeigen skuld
Zenuwpijn in L4/5 en S1/2. Daarom agressief. Ben met mn blote vuisten losgegaan op een zware boxzak. En ground en pound op een zandzak. Nu is ook mijn linker pols aan gort. Ik besef me maar al te goed dat ik het mezelf aan heb gedaan, omdat ik handelde vanuit emotie. Dat besef maakt het niet bepaald beter ofzo.
Als ik t goed begrijp heb je omdat je pijn hebt jezelf nog meer pijn gedaan? Goed gedaan, je lijkt op @imnewhereZenuwpijn in L4/5 en S1/2. Daarom agressief. Ben met mn blote vuisten losgegaan op een zware boxzak. En ground en pound op een zandzak. Nu is ook mijn linker pols aan gort. Ik besef me maar al te goed dat ik het mezelf aan heb gedaan, omdat ik handelde vanuit emotie. Dat besef maakt het niet bepaald beter ofzo.
Nee joh. Had echt alles onder controle. Totdat ik meteen mn pols bezeerde en toen toch verder ging met handschoenen. Die woede, daar wordt ik niet echt slimmer van.
Wel begrijpelijk.Zenuwpijn in L4/5 en S1/2. Daarom agressief. Ben met mn blote vuisten losgegaan op een zware boxzak. En ground en pound op een zandzak. Nu is ook mijn linker pols aan gort. Ik besef me maar al te goed dat ik het mezelf aan heb gedaan, omdat ik handelde vanuit emotie. Dat besef maakt het niet bepaald beter ofzo.
Ochja, volgende keer gewoon even geduldig wachten tot je vriendin thuis is.Nee joh. Had echt alles onder controle. Totdat ik meteen mn pols bezeerde en toen toch verder ging met handschoenen. Die woede, daar wordt ik niet echt slimmer van.
Dit heeft die later ge-edit, jammer joh.
op een dak door mijn rug gegaan met een plaat osb in mijn handen , mag ik voorzitter worden ?Welkom bij de club van geblesseerden?
Jij praat hier tegen de oprichter van die club
45 shoulder press was net even te veel met een slechte warming upeigen skuld
Is goed beunieop een dak door mijn rug gegaan met een plaat osb in mijn handen , mag ik voorzitter worden ?
Maar je hebt wel weer een extra ijsbeer gered van de klimaatcrisis.Die kutrietjes die na 3 slokken zo slap zijn dat je er geen slok meer uit krijgt.
Met bokshandschoenen op een stootzak slaan is ook onzin. Je moet je handen inzwachtelen en dan gebruik je dunne stootzakhandschoenen om je knokkels niet open te halen. Je hebt teveel naar slechte films gekeken.Zenuwpijn in L4/5 en S1/2. Daarom agressief. Ben met mn blote vuisten losgegaan op een zware boxzak. En ground en pound op een zandzak. Nu is ook mijn linker pols aan gort. Ik besef me maar al te goed dat ik het mezelf aan heb gedaan, omdat ik handelde vanuit emotie. Dat besef maakt het niet bepaald beter ofzo.
i know the feeling, gisteren bij triceps vond ik ze ineens huge staan bleek zwelling te zijn vanaf schouders naar triceps want linker kant had het niet, f**k.Wanneer je blij bent omdat je denkt quad gains gemaakt te hebben, maar ze gewoon opgezwollen waren van PIP.![]()