Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.341
Wat ik me altijd afvraag: is de sfeer in Marokko ook zo vijandig als overal in Europa waar hoge concentraties Marokkanen wonen? Of zijn ze in Marokko heel aardig en chill allemaal? Wordt elke vrouw op straat die er lekker uitziet daar ook gelijk uitgescholden voor h**r?

Misschien moet ik er ook eens op vakantie om mijn beeld van deze bevolkingsgroep te veranderen.
Valt hier toch wel mee?

Vaak hele sympathieke jongens. Gelijk vragen wat er is, en aanbieden om over je problemen te praten
:trollface:

• Haha
Waarderingen: 6am
  • #133.342
Wat ik me altijd afvraag: is de sfeer in Marokko ook zo vijandig als overal in Europa waar hoge concentraties Marokkanen wonen? Of zijn ze in Marokko heel aardig en chill allemaal? Wordt elke vrouw op straat die er lekker uitziet daar ook gelijk uitgescholden voor h**r?

Misschien moet ik er ook eens op vakantie om mijn beeld van deze bevolkingsgroep te veranderen.
Wat ik altijd begreep is dat ze juist daar het tegenovergestelde zijn van hier

• #133.343

Ik ben in Marrakesh geweest (Marrakech, haha). De Berberbevolking in het Atlasgebergte was gastvrij en vriendelijk, maar in de toeristische stad zelf zijn ze erg opdringerig en moet je goed op je spullen letten. Erg op je geld uit (maar da's op veel toeristische plekken), maar heb het niet als vijandig ervaren.

• #133.344

Ik ben twee weken op rondreis geweest in Marokko en dan voornamelijk naar plaatsen geweest waar weinig of geen toeristen komen. Bijna overal waar ik kwam waren ze ontzettend aardig, gastvrij en chill. Ik heb vaker gehad dat ik in een of ander armoedig dorpje rondliep en mensen je meteen vroegen om thuis thee te drinken of mee te eten. Ze pakken dan ook echt uit terwijl ze weinig hebben. Zoiets zou je hier in NL nooit zien. Ontzettend mooi land en kan het iedereen aanraden om daar op vakantie te gaan.

Van buitenlandse vrouwen wordt overigens wel verwacht dat ze zich enigszins netjes kleden, rondlopen in een mini short is not done, maar buiten een bijzondere interesse in blonde dames heb ik niets vreemds meegemaakt daar.

• #133.345
Ik ben twee weken op rondreis geweest in Marokko en dan voornamelijk naar plaatsen geweest waar weinig of geen toeristen komen. Bijna overal waar ik kwam waren ze ontzettend aardig, gastvrij en chill. Ik heb vaker gehad dat ik in een of ander armoedig dorpje rondliep en mensen je meteen vroegen om thuis thee te drinken of mee te eten. Ze pakken dan ook echt uit terwijl ze weinig hebben. Zoiets zou je hier in NL nooit zien. Ontzettend mooi land en kan het iedereen aanraden om daar op vakantie te gaan.

Van buitenlandse vrouwen wordt overigens wel verwacht dat ze zich enigszins netjes kleden, rondlopen in een mini short is not done, maar buiten een bijzondere interesse in blonde dames heb ik niets vreemds meegemaakt daar.
mijn ex hebben ze daar op vakantie eens proberen over te kopen.
Achteraf gezien had ik gewoon op dat bod in moeten gaan.

• #133.348
mijn ex hebben ze daar op vakantie eens proberen over te kopen.
Achteraf gezien had ik gewoon op dat bod in moeten gaan.
Als je een flink aantal kamelen daarvoor in de plaats kreeg had je dat sowieso moeten doen. Goede handel.

EDIT: als je ooit je vriend/vriendin wilt verkopen voor kamelen en je wilt een richtlijn hebben voor wat je kan vragen, gebruik dan deze calculator:

• #133.350
Als je een flink aantal kamelen daarvoor in de plaats kreeg had je dat sowieso moeten doen. Goede handel.

EDIT: als je ooit je vriend/vriendin wilt verkopen voor kamelen en je wilt een richtlijn hebben voor wat je kan vragen, gebruik dan deze calculator:
Hm denk dat ik dit maar moet gaan doen, een kameel kost tussen de 10 en 15k euro. Wel aan de lage kant gescored, als ik nou een blonde vriendin van 175 had dan kreeg ik 110 kamelen

Bijlagen

• 112BD51C-5F46-4884-A864-20834C7A7F47.png
    112BD51C-5F46-4884-A864-20834C7A7F47.png
    420,4 KB · Weergaven: 36
  • #133.351

Née. Is in Turkije ook zo. Marokkanen en Turken hier houden veel meer aan elkaar en hun tradities vast dan veel mensen in hun thuisland.

Voor sommigen ben je ook wel een lopende portemonnee, maar dat zijn toeristen hier ook.

• #133.352

Toch wel interessant dit

7A93E043-5585-4776-9391-EC5C57080F55.png DC8527EA-DA0E-4B53-968E-2907AA44124C.jpeg

690.000 euro :bierbang:

• #133.353
Tschüssss jackpot
Screenshot_20210904-124115.jpg

• #133.354
Screenshot_20210904-125250_Chrome.jpg

• #133.355
Pijn in onderrug na lang staan. Zo irritant. Dan heb ik zin om even te lopen of te zitten om die pijn te verminderen

• #133.360
Gadverdamme hoe durft iemand het wc zo achter te laten in de gym

Bijlagen

• 5DD192BD-E049-4ED1-AF04-46F1B0FB6B5D.jpeg
    5DD192BD-E049-4ED1-AF04-46F1B0FB6B5D.jpeg
    142,1 KB · Weergaven: 94
  • B6E1EDB6-FD68-40E7-8201-CE6065E18D6E.jpeg
    B6E1EDB6-FD68-40E7-8201-CE6065E18D6E.jpeg
    123,9 KB · Weergaven: 88
Terug
Naar boven