ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Bemoei jij je er even mee joh halve tamme laat Sperkie met rust
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bemoei jij je er even mee joh halve tamme laat Sperkie met rust
Nu nog een beetje geld verdienen jongen, dan ben je er bijna...Opa had jij maar de helft van mijn dedication 🤞 om over doorzettingsvermogen of karakter nog maar te zwijgen
En een eigen hondO ja, en een lekker wijf... of gast... whatever floats your boat.

Ja zoveel als jou ga ik nooit verdienen. Maar heb een leuk loontje al zeg ik het zelf ☺Nu nog een beetje geld verdienen jongen, dan ben je er bijna...
Als jij een legging aan trekt dan duw ik hem zo in je poepertO ja, en een lekker wijf... of gast... whatever floats your boat.
Eigen schuld dikke bult. Als je zo nodig op vakantie moet in dit stadium van de pandemie moet je niet zeuren als zoiets je overkomt.Mijn dag, neen, mijn week, werd op 29 augustus verpest.
Op het laatste moment besloot Italië de inreisrestricties te verstrengen. Een paar uur voor ons vertrek (van Casablanca naar Rome en dan van Rome naar Brussel. Maar aangezien we geen pcr test konden voorleggen konden we niet opstappen. Deze restrictie kwam er pas een paar uur voor ons vertrek. Dus drie nieuwe tickets, 950 euro, en 5 dagen loonverlies. Een heel dure vakantie was dit dus.
Landen moeten gewoon even normaal doen met debiele maatregelen. Ik ga ook echt niet ergens op de Veluwe of in Limburg zitten verregenen, dat is toch geen echte vakantie.Eigen schuld dikke bult. Als je zo nodig op vakantie moet in dit stadium van de pandemie moet je niet zeuren als zoiets je overkomt.
Ja, maar blijf dan even lekker in Europa. Je kunt natuurlijk we rekening houden dat zoiets kan gebeuren nu. Duur, maar deel van het risico dat je neemt.Landen moeten gewoon even normaal doen met debiele maatregelen. Ik ga ook echt niet ergens op de Veluwe of in Limburg zitten verregenen, dat is toch geen echte vakantie.
Oordelen zonder enige kennis van zaken. Even dit: ik heb de schoonfamilie op 8 jaar tijd 1 keer gezien. De schoonouders zijn bijna 80 jaar; Dit jaar zijn beide ouders twee keer opgenomen met zeer zware klachten. Het zou wel eens de laatste zomer kunnen zijn dat ik ze heb gezien. Deze schoonouders zijn de beste mensen op aarde. Engelen. Moest je eens weten...Eigen schuld dikke bult. Als je zo nodig op vakantie moet in dit stadium van de pandemie moet je niet zeuren als zoiets je overkomt.
Zie bericht hierboven. Ik moet trouwens toegeven dat de Marokkanen in Casablanca de regels zeer goed opvolgen. Ik was zeer aangenaam verrast.Ja, maar blijf dan even lekker in Europa. Je kunt natuurlijk we rekening houden dat zoiets kan gebeuren nu. Duur, maar deel van het risico dat je neemt.
Net als al die zielige Afghanen die al maanden op familiebezoek zijn daar en Nederlandse status hebben. Beetje raar - wel asielzoeker, maar ook lekker maanden daarheen kunnen. Eritreeers zelfde verhaal. En als je dan niet terug kn komen tranen met tuiten.
Bedankt voor de achtergrondinformatie. Dit doet echter niets af aan mijn mening hieromtrent. Ik snap best dat je hierdoor de gok waagt, maar het is en blijft een gok.Oordelen zonder enige kennis van zaken. Even dit: ik heb de schoonfamilie op 8 jaar tijd 1 keer gezien. De schoonouders zijn bijna 80 jaar; Dit jaar zijn beide ouders twee keer opgenomen met zeer zware klachten. Het zou wel eens de laatste zomer kunnen zijn dat ik ze heb gezien. Deze schoonouders zijn de beste mensen op aarde. Engelen. Moest je eens weten...
Ook heeft mijn schoonzus, die ik al ken sinds ze 4 was, ook een kind gekregen. Mijn schoonbroer, die ik al 26 jaar ken, heeft een dochtertje gekregen. Neen, ik kon het niet laten. De regels waren duidelijk, ik wist wat er kon gebeuren. Vier uur voor de vlucht wijzigde Italïe de richtlijnen (als enig Europees land). Wat ik trouwens vergeten vermelden ben is dat de striktere richtlijnen enkel van toepassing waren op mensen die Italië gingen bezoeken, en niet op mensen die enkel een transfer doen op een "internationale luchthaven", als en slechts als ze ook tevens een Belgische nationaliteit hebben EN volledig gevaccineerd zijn. We hebben ondertussen de Italiaanse ambassade gecontacteerd en die bevestigen dit verhaal. We hebben dus een klacht ingediend bij Wizzair. Dus hopelijk worden we terugbetaald.
Euphorea, take a chill pill. Je hebt vakantie nodig.
Flauw...maar dat verrast me niet.Bedankt voor de achtergrondinformatie. Dit doet echter niets af aan mijn mening hieromtrent. Ik snap best dat je hierdoor de gok waagt, maar het is en blijft een gok.
Ik genoot en geniet stiekem ook best wel van de mensen die kosten wat kost op vakantie moeten naar een eiland en er niet meer vanaf komen door aangescherpte maatregelen.
Hoe kan ik daar rekening mee houden? Door niet te gaan. Dat was gezien de gezondheid van de schoonouders geen optie. Voor veel mensen is dit inderdaad niet te begrijpen. Ik zou voor deze mensen door het vuur gaan.Zoals ik al zei: kut voor je, maar je had er rekening mee moeten houden.
Het ging in dit geval om Itali"e die de maatregelen had aangescherpt. Ik overweeg zelf Griekenland of een Balkanland, ergens deze maand of oktober, aangezien ik dit jaar nog geen week vakantie heb gehad.Ja, maar blijf dan even lekker in Europa. Je kunt natuurlijk we rekening houden dat zoiets kan gebeuren nu. Duur, maar deel van het risico dat je neemt.
Net als al die zielige Afghanen die al maanden op familiebezoek zijn daar en Nederlandse status hebben. Beetje raar - wel asielzoeker, maar ook lekker maanden daarheen kunnen. Eritreeers zelfde verhaal. En als je dan niet terug kn komen tranen met tuiten.
Allemaal prima. De consequenties zijn hogere kosten. Aangezien je voor ze door het vuur gaat was het je vast het geld waard.Hoe kan ik daar rekening mee houden? Door niet te gaan. Dat was gezien de gezondheid van de schoonouders geen optie. Voor veel mensen is dit inderdaad niet te begrijpen. Ik zou voor deze mensen door het vuur gaan.