- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies, enkele keren per uurJe hebt van die momenten dat je gewoon geen zin meer hebt in werken en nergens zin in. En de concentratie van een puppy. Gelukkig bijna vakantie.

Haha. En zit niet eens aan de tren, maar week 8 van m'n cruise op 150 mg, dus dat zal het niet zijn. Trainen gaat prima.

Binnen onze organisatie genoeg mogelijkheden om naar iets anders te zoeken toch? Genoeg plekjes vrij in onze hooiberg..Haha. En zit niet eens aan de tren, maar week 8 van m'n cruise op 150 mg, dus dat zal het niet zijn. Trainen gaat prima.
Ik denk een combinatie van factoren. Nog geen vakantiedagen gehad dit jaar, dus beetje aan toe, beetje aan het cutten en daarnaast kan ik mij thuis lastiger concentreren dan op het werk, gek genoeg. Ben ook aan wat anders toe qua werk, motivatie is minder. Maarja, gewoon niet zeiken, knop om en doorgaan.![]()

Binnen onze organisatie ga ik niets vinden dat beter bij mij past en bij mijn studierichting. Dit is de enige functie die mij nog een beetje trekt. Zo veel leuke vacatures zijn er niet binnen mijn functiegebied, tenzij je graag peoplemanager of beleidmaker bent; dan veel liever engineer, maar dan wel echt engineer (en niet wat ik nu doe). Ik ben toe aan een andere uitdaging elders, wellicht buiten mijn vakgebied. Wellicht mijn inkomsten op een andere manier verdienen dan in loondienst van 8 tot 5 op kantoor zitten.Binnen onze organisatie genoeg mogelijkheden om naar iets anders te zoeken toch? Genoeg plekjes vrij in onze hooiberg..![]()
Ik denk dat je met jouw scholing ook meer uitdaging vindt buiten onze organisatie.Binnen onze organisatie ga ik niets vinden dat beter bij mij past en bij mijn studierichting. Dit is de enige functie die mij nog een beetje trekt. Zo veel leuke vacatures zijn er niet binnen mijn functiegebied, tenzij je graag peoplemanager of beleidmaker bent; dan veel liever engineer, maar dan wel echt engineer (en niet wat ik nu doe). Ik ben toe aan een andere uitdaging elders, wellicht buiten mijn vakgebied. Wellicht mijn inkomsten op een andere manier verdienen dan in loondienst van 8 tot 5 op kantoor zitten.
Volgens mij werd hier het meeste materiaal over transgenders geplaatst dus:
Wie?
Geen idee wie dat is, ik zag die tweet voorbij komen. Ik like die dude niet. Ik volg slechts 5 mensen ofzo op twitter.Waarom verbaast het niet dat jij Ricky Berwick leuk vind?
Wat doe je als je door nieuwe buren wordt uitgenodigd voor een feest maar er geen zin in hebt? Hoe wimpel je netjes contact af.
We zijn de eerste verjaardag braaf langs geweest, maar nu vieren ze weer een feestje. Ik zie de bui al hangen door voor elk dingetje te worden uitgenodigd, we zijn er de mensen niet naar om veel contact te hebben.
Dan maar een uurtje gaan, of telkens afzeggen zodat de boodschap wel een keer overkomt? Ervaringsdeskundigen?