- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Max wat ik deed was 4 scoops 6 jaar geleden en had toen pijnlijke hartkloppingen. Kan me niet voorstellen bij 5
Was die oude unstoppable potje.Kost misselijk manMax wat ik deed was 4 scoops 6 jaar geleden en had toen pijnlijke hartkloppingen. Kan me niet voorstellen bij 5Was die oude unstoppable potje.

Het is door dit soort fratsen dat sommige middelen verboden zijn geworden.
Volgende keer injecteer ik gewoon m'n preHet is door dit soort fratsen dat sommige middelen verboden zijn geworden.
Je bent ook niet 100 als je 5scoops neemtHet is door dit soort fratsen dat sommige middelen verboden zijn geworden.
Stuiteren maat
Je bent ook niet 100 als je een rechtszaak tegen de overheid wilt aanspannen omdat je geen vaccin wilt en vervolgens de dag erna het vaccin neemt

Lezen is ook lastig. Ik zou tegen mijn stage bedrijf een rechtszaak beginnen. Niemand pakt mij de sportschool af dan neem ik liever dat kut vaccinJe bent ook niet 100 als je een rechtszaak tegen de overheid wilt aanspannen omdat je geen vaccin wilt en vervolgens de dag erna het vaccin neemt![]()
Dan ben je 150, of beter gezegd 2 x 75.Je bent ook niet 100 als je een rechtszaak tegen de overheid wilt aanspannen omdat je geen vaccin wilt en vervolgens de dag erna het vaccin neemt![]()

12 één kwart kwadraat.
Que? Link naar post?Je bent ook niet 100 als je een rechtszaak tegen de overheid wilt aanspannen omdat je geen vaccin wilt en vervolgens de dag erna het vaccin neemt![]()

Pfoe ja ergens in meeuw z'n topic maar er wordt zoveel off-topic gepraat dat ik te lui ben om het door te spitten