- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Hahaha sorry man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha sorry man

Sinds wanneer zit daar een vertraging op?
4 uur bij ING.Sinds wanneer zit daar een vertraging op?
Ik vergeet dat namelijk ook altijd maar kan binnen een seconde verhogen
Sinds wanneer zit daar een vertraging op?
Ik vergeet dat namelijk ook altijd maar kan binnen een seconde verhogen
Zou juist het volk niet vertrouwen dat een auto koopt voor een paar honderdtjesBij mij via laptop ook meteen( regiobank)
Maar bij ASN 3 of 4 uur schijnbaar, en ik had een afspraak vanmiddag en de auto zo meegeven op vertrouwen doe ik niet. Gaat toch om 9k. Paar 100 durf ik nog wel maar dit is iets te gek🤣
Meestal snel een vlucht auto nodig voor hun volgende inbraak/overval die ze daarna mooi ergens kunnen achterlaten 
Zou juist het volk niet vertrouwen dat een auto koopt voor een paar honderdtjesMeestal snel een vlucht auto nodig voor hun volgende inbraak/overval die ze daarna mooi ergens kunnen achterlaten
![]()
Lekker voor je.
Nope. Dat doen ze wel met een gestolen auto.
Of een RS6 of een wit busje.En het liefst geen onbetrouwbare, slome bak van een paar honderd euro.
Ja dankjewel
Tot nu gaat het bij mij wel lekker dankzij een pilletje pseudoephedrine tegen mijn loopneus icm een blik monster.
Monster heb ik al 4 van op 🤯.Tot nu gaat het bij mij wel lekker dankzij een pilletje pseudoephedrine tegen mijn loopneus icm een blik monster.
2 liter?

Over de hele dag he