- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Schijnt wel een goede eiwitbron te zijnBen er door een t*fus groot insect aan herinnerd dat je beter niet met je bek open kunt fietsen.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schijnt wel een goede eiwitbron te zijnBen er door een t*fus groot insect aan herinnerd dat je beter niet met je bek open kunt fietsen.![]()

Gelukkig geen hoornaar oid? Kan pijnlijke afloop hebben danBen er door een t*fus groot insect aan herinnerd dat je beter niet met je bek open kunt fietsen.![]()

ja hé? als de zon schijnt komen die teringbeesten op je bek poepenBen er door een t*fus groot insect aan herinnerd dat je beter niet met je bek open kunt fietsen.![]()

Een sprinkhaan is iets van 50-70% eiwit, met insecten maak je de gains van je leven!! Helaas nog wel duur, voor €4,50 per kg kipdijfilet, is dat moeilijk te verslaan..
Meelworm is toch goedkoop?Een sprinkhaan is iets van 50-70% eiwit, met insecten maak je de gains van je leven!! Helaas nog wel duur, voor €4,50 per kg kipdijfilet, is dat moeilijk te verslaan..

Meelworm is toch goedkoop?
Een keer gegeten, ik vond het net druiven die naar beukennootjes smaken
Druiven vanwege de structuur als je erop bijt
Het oog en de neus willen ook wat...Meelworm is toch goedkoop?
Meelworm is toch goedkoop?
Niet als het om meelwormen gaat 😋
Jij moet de politiek in Meeuw vergeet die fitness carrière!De overheid met hun domme ideeën coronapas in de gym ga toch weg man
Wat vind jij ervan danJij moet de politiek in Meeuw vergeet die fitness carrière!
lekker rustig in de gym komende tijd
Ajax wordt kampioen
Dat, of alle moskeeën, kerken en gyms vol, op slot en sleutel weggooien.
Heerlijk.
Jij kon toch al in het senioren uurtje gaan?