- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Heb laatst een E-mail van een restaurant gephotoshopt dat er salmonella in de kip zat zodat ik vrij had
Als je wilt hit me up x
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb laatst een E-mail van een restaurant gephotoshopt dat er salmonella in de kip zat zodat ik vrij had
Als je wilt hit me up x

Hahaha als ik vnv thuis ben stuur ik m wel ff dooris welkom bro, altijd fijn om achter de hand te houden... ben al iets te vaak ziek geweest![]()
Ohja dat moet ofc ook nog.Hahaha als ik vnv thuis ben stuur ik m wel ff door
Heb zelf alleen specifieke datum en tijd toegevoegd

Dip is al geweest 🚀
Ik schijn in mijn slaap gezegd te hebben dat ik hem uit het raam wilde gooienWaarom willen baby's elke ochtend hun stembanden testen?

Echt he.Ik schijn in mijn slaap gezegd te hebben dat ik hem uit het raam wilde gooien![]()

Bij ons was helemaal mooi. Wilde 3 x per nacht aan de tiet, 3 teugen en dan glimlachend in slaap vallen. 1e week sliep ie op de slaapkamer en ik slaap al slecht echt week of hell. Daarna moest ie een week wennen aan alleen op z'n slaapkamer blijven.Echt he.
Elke nacht rond 05:00 begint ie te krijsen. Weliswaar super vrolijk, geen gehuil of iets, maar jezus man laat me ff slapen. En dan kijk ik naar em en zie ik een glimlach van oor tot oor. Dude.
Blijkbaar wilt ie aandacht. Leuk, maar het is nog wel te vroeg. Paar nachten geleden begon ie opeens om 02:45. Tot 06:00.. toen viel ie in slaap en waren wij klaarwakker. En een lol dat ie heeft. Die glimlach maakt t uiteindelijk wel goed.
Wachtmaar tot je de pubertijd in gaat. Dan ga ik elke dag om 08:00 op je deur rammen.![]()
Ja eerste weken was drama.Bij ons was helemaal mooi. Wilde 3 x per nacht aan de tiet, 3 teugen en dan glimlachend in slaap vallen. 1e week sliep ie op de slaapkamer en ik slaap al slecht echt week of hell. Daarna moest ie een week wennen aan alleen op z'n slaapkamer blijven.
Na 2 maanden overgegaan op flessenvoeding, borstvoeding was gewoon niet te doen.
Mijne is gaan doorslapen nadat we gestart waren met flessenvoeding. Gappie slaapt altijd goed door maarrrrr altijd, echt altijd om 07h00 wakker. Lijkt wel of ie een interne wekker heeft in zijn hoofd, zelfs als ik hem verschillende avonden achter elkaar laat naar bed laat laat gaan. Gelukkig is ie al vrij zelfstandig en kan ik nadat ie me wakker geschreeuwd en gestoeid nog even terug naar bed in het weekend.Ja eerste weken was drama.
Toen kwam na een maand of 2 een periode dat ie sliep van 23:00 tot 06:00. Dat was heerlijk. En nu al een paar weken dat ie 's nachts gaat feesten lol. Hij slaapt 's nachts nog bij ons op de kamer. Alle andere slaapjes in zijn eigen kamer. Binnenkort gaat ie ook de nachten in zijn eigen kamertje doen.
Damn dat is best kut.Geniet van de nachten dat je kunt doorslapen. Mijn dochter sliep al vrij snel door, mijn zoon van 3,5 nog steeds met enige regelmaat niet. Hij wordt nu nog zo’n zes keer per maand wakker en blijft dan roepen tot hij papa of mama en dan valt hij na een minuutje of vijf wel weer in slaap. Hem laten gewoon laten roepen is geen optie want dat houdt hij net zolang vol tot zijn zus er wakker van wordt.
Slaapwandel jij weleens?Ik schijn in mijn slaap gezegd te hebben dat ik hem uit het raam wilde gooien![]()
Dat is mij niet bekend

Moet je volgende x zeggen als je visite hebtMijn jongen ligt met zijn anderhalfjaar nog steeds tussen papa en mama in. Wippen doen we tegenwoordig alleen nog maar op de bank.