XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.062
Knipsel.PNG
Ah verdorie, dan maar bulken.
@vntl

• #134.063
Zoveel mogelijk groepslessen proppen in de tijd dat je open bent. Geeft weer aan hoe zinloos het plan van de overheid is

• #134.066
Wanneer een nieuwe collega van 16 niet eens weet wat een Nickelson jas is
t*ring, wat voelde ik me oud :o
Ik vind dat een goede zaak. Nickelson: de lelijkste jassen ooit. Alleen die glimmende vuilniszakken zijn nog erger. Ik weet niet welk merk dat is.

• #134.068
Je had van Nickelson ook van ‘textiel’. Maar dan was het net of ze de kleerhanger er niet uit hadden gehaald. Bij ons liepen er vooral iele mannetjes ermee rond, of ze reden rond op hun scooter. Bij voorkeur een speedfight.

• #134.069
Tfw je door semi leeftijdsgenoten wordt aangesproken met meneer en/of u. Dat versnelde verouderingsproces dat wordt veroorzaakt door steroids begint nu wel zorgwekkende vormen aan te nemen...
Het kan ook door je bijzondere postuur komen?

• #134.070
Je had van Nickelson ook van ‘textiel’. Maar dan was het net of ze de kleerhanger er niet uit hadden gehaald. Bij ons liepen er vooral iele mannetjes ermee rond, of ze reden rond op hun scooter. Bij voorkeur een speedfight.
En 79 is je geboortejaar?

• #134.075
Gewoon mailen, lossen ze zo voor je op. Al die grote supplementenbedrijven doen echt niet moeiilijk over zo'n klacht. Je krijgt zo je centen terug of nieuwe lading.
Nou, eerste reactie is 15% korting op de bestelling. Dat vind ik eerlijk gezegd nogal een belediging.. Lekker dan.. Dat vind ik aardig moeilijk doen van myrpotein.

• #134.076
  • #134.078
Gewerkt tot 14:00, mag ik lekker haasten omdat gym tot 17:00 open is

• #134.079
Weer 3 collega's positief, zal al maar budget vrij houden voor eens degelijke dumbbells/bankje :p

Terug
Naar boven