newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daar wil ik me ook wel in mengen, moet perse een relatie zijn of is friends with benefits ook toegestaan

oke nice, verschil tussen 9,5 en 9,8 zie ik niet. Enige nadeel is dat ze veel praat, soms irritant.
oke ze is dus een h**r /sl*thahaha die ook nog niet idd, maar heb et nu over die vriendin van me.
ff voor duidelijkheid, die van 15 is geen maagd meer etc. dus die kan ook wel
hahaha die ook nog niet idd, maar heb et nu over die vriendin van me.
ff voor duidelijkheid, die van 15 is geen maagd meer etc. dus die kan ook wel
wat 10 gratis bakken chineesJa om nog even in te haken op het bovenstaande, als je een 9,8 hebt dan is 18 toch wel de minimum leeftijd (heel misschien 17 naar dan moet je echt een parel hebben gevonden). Dat is hetzelfde als je een euromunt in je bak chinees hebt zitten, en teruggaat en de euro mag houden en alles 10 gratis bakken krijgt.
Best een kleine kans dus, meestal vragen ze de euro altijd terug.

Ja om nog even in te haken op het bovenstaande, als je een 9,8 hebt dan is 18 toch wel de minimum leeftijd (heel misschien 17 naar dan moet je echt een parel hebben gevonden). Dat is hetzelfde als je een euromunt in je bak chinees hebt zitten, en teruggaat en de euro mag houden en alles 10 gratis bakken krijgt.
Best een kleine kans dus, meestal vragen ze de euro altijd terug.

ja als ik bestel dan heb ik geloof ik een menu van 12 bakken met nazi, rijst, kip, ei, rundvlees, groente etc etc
Als er nu in een van die bakken iets van shizzle inzit dan kan je teruggaan geven ze je je geld terug.
waar is dat ik mik wel ff een euro tussen me rijst hoor
gratieszz voer
!waar is dat ik mik wel ff een euro tussen me rijst hoor
gratieszz voer
!

OT: heb waarschijnlijk een ontstoken amandel, zwaar irritant iedere keer als ik slik of drink of eet (ja optieven met die slik haat comments, lol) dan doet het zwaar veel pijn. Binnenkort maar eens langs de keelchirurg gaan.
Zo eerluk als boterGewoon bij iedere chinees, maar ik heb een hart van goud ben zo eerlijk als boter.
heheh, zelfde als er nog een ijzer van die staalborstels erin zit, dan ga je ermee terug krijg je al je geld terug. (bij onze chinees teminste) 3x gebeurt nu.
die kende ik nog nie
damn dus daar kijken ze er niet raar van op als je daar sta van HAAALLLLOOO graties voer? adres please 
Had ze laatst allebei zwaar ontstoken in mn strot hangen. Dikke koorts er bij en er zaten allemaal zweren op. Even antibiotica kuurtje aanvragen als ik jou was.
Zo eerluk als boterdie kende ik nog nie
damn dus daar kijken ze er niet raar van op als je daar sta van HAAALLLLOOO graties voer? adres please
![]()
Ja thnx brah, het is nu bij 1tje doet echt kapot veel pijn en voel me al niet te goed om vanavond nog te gaan trainen.
Chinees op de rompert in DB.