Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Door k*tschool teveel geleerd en nauwelijks geslapen, nu totaal geen energie om te gaan trainen dus daardoor uit moeten stellen.

4 uur bezig geweest met sneue opdracht :(

Ontstoken amandelen, vandaag kuur van 1 week gekregen dan zou het over moeten zijn. Ga nu echt kapot van de pijn kan niet eens whey shake fatsoenlijk naar binnen krijgen. En die pillen mag ik niet nemen 2uur voor en 2 uur na het eten Dus een bufferzone van 4 uur gvd.

Geen zin om te slapen, om 6 uur eruit en dan pas 19.00 thuis. Godzijdank is het bijna vakantie....

Ontstoken amandelen, vandaag kuur van 1 week gekregen dan zou het over moeten zijn. Ga nu echt kapot van de pijn kan niet eens whey shake fatsoenlijk naar binnen krijgen. En die pillen mag ik niet nemen 2uur voor en 2 uur na het eten Dus een bufferzone van 4 uur gvd.

know how u feel brah. Echt ****ed up is het. Klachten zullen snel afnemen als je kuurtje aan slaat.

Gvd blijkbaar niet helemaal hersteld van afgelopen weekend. Net een uur in de bus, me kots moeten inhouden. Op zuidplein kotse, verdomme. Zo weer een uur terug in de bus. Wat een ****ing hell is this.

Werkend... zijn er weer sleutels kwijt moet je weer gaan zoeken en ellende ipv van rustig wakker worden omdat iemand anders ze werk weer niet doet.... AAaaaaarrgggggggghhhhhhhh

know how u feel brah. Echt ****ed up is het. Klachten zullen snel afnemen als je kuurtje aan slaat.

Gisterenavond begonnen,

OT:

Heeft iemand trouwens een idee (graag fatsoenlijk antwoord)

Als een vrouw aan de antibiotica zit; dan werkt de pil niet meer.

Nu zit ik aan de antibiotica; en als ik dan me babies achterlaat in haar; daar zal ook wel anti-biotica inzitten en heeft dit gevolgen tot pil-werkingsverstoring?

Rijst, ik zal gewoon voor de zekerheid even wat condooms aanschaffen... better to be safe, then to be sorry

Tjah, of een weekje afzien of binnenkort met een zwangere chick rondlopen ..

Kan toch ook een dozijn morning-after pills aanschaffen?

Ook niet echt bevorderlijk om elke keer te nemen volgens mij ;)

Terug
Naar boven