Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OT: heb waarschijnlijk een ontstoken amandel, zwaar irritant iedere keer als ik slik of drink of eet (ja optieven met die slik haat comments, lol) dan doet het zwaar veel pijn. Binnenkort maar eens langs de keelchirurg gaan.

Ja om nog even in te haken op het bovenstaande, als je een 9,8 hebt dan is 18 toch wel de minimum leeftijd (heel misschien 17 naar dan moet je echt een parel hebben gevonden). Dat is hetzelfde als je een euromunt in je bak chinees hebt zitten, en teruggaat en de euro mag houden en alles 10 gratis bakken krijgt.
Best een kleine kans dus, meestal vragen ze de euro altijd terug.
Ik irriteer me al dagen aan dat retarded gezeik met die serious request tiefusteringschijtzooi, fl**ker nou eens een eind op met dat gebedel om centen stelletje teringfaggots.
Yes mad.![]()

Goed geeft maar aan wat voor kneus dat isiemand die mij altijd macho noemt, post een foto op facebook met zijn armpje opgespannen terwijl hij zijn biceps tegen zijn tiet druk. je weet wel, om hem een beetje naar voor te laten komen. weet niet of dit mijn dag goed of slecht maakt.![]()

Laat ze maar lekker eerst de boel hier in orde maken dat we geen staatsschuld hebben en dan andere landen helpenIk irriteer me al dagen aan dat retarded gezeik met die serious request tiefusteringschijtzooi, fl**ker nou eens een eind op met dat gebedel om centen stelletje teringfaggots.
Yes mad.![]()

niet leuk, mijn broer was ook de slechte kant aan het opgaan met drugs maar is betrapt door de woute. sindsdien doet hij wat normaler met drugs.M'n broer die elke dag knetter thuiskomt en het gaat ontkennen als ik zeg dat die stoned is. Lol, I dont care, maar je moet niet nep gaan zitten doen.
niet leuk, mijn broer was ook de slechte kant aan het opgaan met drugs maar is betrapt door de woute. sindsdien doet hij wat normaler met drugs.
Het gaat mij er niet om dat die drugs gebruikt, dat kan me geen balhaar schelen. Hij is slim genoeg om zijn grenzen te kennen. Maar als je stoned ben, ga dan niet proberen om dat te verbergen, ga gewoon chillen voor de tv met je ogen op half 7, weet ik veel. Hij kijkt me expres niet aan en als ik zeg: "lekker gesmoked?" zegtie: nee man, *blablabla smoesje*
YEEEAAAAAAH RIGHT
Meende dat je zoiets een keer zei(srs)Jouw broer was toch Marokkaan ofzoMeende dat je zoiets een keer zei(srs)