Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

uhhh me maag maakt rare geluiden, lijkt wel alsof ik net liters melk heb gedronken

voel de skit al opkomen

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 18:57 ----------

uhhh me maag maakt rare geluiden, lijkt wel alsof ik net liters melk heb gedronken

voel de skit al opkomen

Net redelijk stoned aan mijn moeder verteld dat ik wil stoppen met mijn opleiding. Had niet verwacht dat ze zo zou gaan wausen. Die waus kwam nog 2x zo hard binnen door de high.

Ohhww lekker slim op het stoned te vertellen:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ja, ik zat op m'n kamer te chillen op de laptop. Kwam m'n ma naar boven, begon ze erover dat ze me vandaag in het dorp zag lopen terwijl ik zei dat ik op school zat. En ze had al van andere gehoord dat ze me hadden gezien terwijl ik zogenaamd op school zat blablabla. Dus heb maar opgebiecht, kon niet meer logisch nadenken dus kon geen smoes bedenken zonder uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh te zeggen dan had ze sowieso door dat ik knetter was.

Ik irriteer me al dagen aan dat retarded gezeik met die serious request tiefusteringschijtzooi, fl**ker nou eens een eind op met dat gebedel om centen stelletje teringfaggots.

Yes mad.:mad:

OT: heb waarschijnlijk een ontstoken amandel, zwaar irritant iedere keer als ik slik of drink of eet (ja optieven met die slik haat comments, lol) dan doet het zwaar veel pijn. Binnenkort maar eens langs de keelchirurg gaan.

KNO arts bedoel je ;)

Ja om nog even in te haken op het bovenstaande, als je een 9,8 hebt dan is 18 toch wel de minimum leeftijd (heel misschien 17 naar dan moet je echt een parel hebben gevonden). Dat is hetzelfde als je een euromunt in je bak chinees hebt zitten, en teruggaat en de euro mag houden en alles 10 gratis bakken krijgt.

Best een kleine kans dus, meestal vragen ze de euro altijd terug.

huh?

ik lees morgen wel nog een keertje

Ik irriteer me al dagen aan dat retarded gezeik met die serious request tiefusteringschijtzooi, fl**ker nou eens een eind op met dat gebedel om centen stelletje teringfaggots.

Same here, moeders in Nederland hebben het ook zwaar, in de ZW/bijstand en nooit word daar geld voor op gehaald ... maar wel voor vrouwtjes die je niet kent, nooit ziet, en maar geld ophalen van de 1 miljoen pleuro gaat er 5 euro naar een vrouw/kind om te onderhouden... de rest gaat in wapens / overheids schulden o.i.d.

AFSCHAFFEN

Het grote wat heeft mijn nacht vandaag verpest topic:

Rond 1:15 lag ik in bed en dacht ik mooi ik lig er vroeg in ik zal nu eindelijk slapen voor 3-4 uur 's nachts voor het eerst in 3 weken.

Dan om 1:30 sturen mensen mijn whatsapp en sms berichten en ben weer klaar wakker omdat geluid aanstond :fuu:

Laatst bewerkt:
Djeezes ik ben moe -.-

M'n broer die elke dag knetter thuiskomt en het gaat ontkennen als ik zeg dat die stoned is. Lol, I dont care, maar je moet niet nep gaan zitten doen.

iemand die mij altijd macho noemt, post een foto op facebook met zijn armpje opgespannen terwijl hij zijn biceps tegen zijn tiet druk. je weet wel, om hem een beetje naar voor te laten komen. weet niet of dit mijn dag goed of slecht maakt. :roflol:

link

nee wil niet dat ie weet dat ik hem ergens op het internet zit uit te lachen.

ot: fuu ben ik funny pic dumb aan het doen ineens alle foto's weg fuuuuuuuu!

iemand die mij altijd macho noemt, post een foto op facebook met zijn armpje opgespannen terwijl hij zijn biceps tegen zijn tiet druk. je weet wel, om hem een beetje naar voor te laten komen. weet niet of dit mijn dag goed of slecht maakt. :roflol:
Goed geeft maar aan wat voor kneus dat is ;)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 17:15 ----------

Laat ze maar lekker eerst de boel hier in orde maken dat we geen staatsschuld hebben en dan andere landen helpen ;)

M'n broer die elke dag knetter thuiskomt en het gaat ontkennen als ik zeg dat die stoned is. Lol, I dont care, maar je moet niet nep gaan zitten doen.
niet leuk, mijn broer was ook de slechte kant aan het opgaan met drugs maar is betrapt door de woute. sindsdien doet hij wat normaler met drugs.

ziekjes aan het worden na zon 2 dagen buiten verkeer regelen

niet leuk, mijn broer was ook de slechte kant aan het opgaan met drugs maar is betrapt door de woute. sindsdien doet hij wat normaler met drugs.

Het gaat mij er niet om dat die drugs gebruikt, dat kan me geen balhaar schelen. Hij is slim genoeg om zijn grenzen te kennen. Maar als je stoned ben, ga dan niet proberen om dat te verbergen, ga gewoon chillen voor de tv met je ogen op half 7, weet ik veel. Hij kijkt me expres niet aan en als ik zeg: "lekker gesmoked?" zegtie: nee man, *blablabla smoesje*

YEEEAAAAAAH RIGHT

Het gaat mij er niet om dat die drugs gebruikt, dat kan me geen balhaar schelen. Hij is slim genoeg om zijn grenzen te kennen. Maar als je stoned ben, ga dan niet proberen om dat te verbergen, ga gewoon chillen voor de tv met je ogen op half 7, weet ik veel. Hij kijkt me expres niet aan en als ik zeg: "lekker gesmoked?" zegtie: nee man, *blablabla smoesje*

YEEEAAAAAAH RIGHT

Jouw broer was toch Marokkaan ofzo??? Meende dat je zoiets een keer zei(srs)

Terug
Naar boven