- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zei men 6 jaar geleden ook al.Het is een hype en dat zorgt ervoor dat iets waardevoller word. Vraag en aanbod. Dat ie 100k nog tikt geloof ik ook wel, maar zou niet de rit tot het einde afwachten aangezien de buurman dan van jou inleg een lambo koopt.
En wat staat ie nu?Na de crash van 2018 zei ook iedereen dat het niks meer werd met crypto. Dat het een pyramide spel was. Btc van 20k naar 3k.
Alle haters lachen. Wie toen btc kocht werd uitgelachen. Paar jaar later 68k. X22.
Tja, je moet gewoon niet fomo kopen als het piekt.
Dan maak je toch je eigen alt coin, check op ytube die 20 jarige gast die in 24uur tijd met zijn eigen coin 5mil had verdiend om te laten zien hoe makkelijk het gaat. Gewoon 1 op 1 een whitepaper van een random coin overgenomen en een simpele site lanceren met wat random leuke praatjes en voila je staat op een exchange en mensen kopen je domme coin zonder überhaupt te kijken wat de intenties zijn.Ondanks dat ik zelf niks met bitcoin heb (geen geld voor) zou ik het wel super vet vinden als degene die dat daar echt hun werk van maken gelijk krijgen.
47k
Klinkt als een goed idee.Dan maak je toch je eigen alt coin, check op ytube die 20 jarige gast die in 24uur tijd met zijn eigen coin 5mil had verdiend om te laten zien hoe makkelijk het gaat. Gewoon 1 op 1 een whitepaper van een random coin overgenomen en een simpele site lanceren met wat random leuke praatjes en voila je staat op een exchange en mensen kopen je domme coin zonder überhaupt te kijken wat de intenties zijn.
Staan er 100 filmpjes hiervan op ytube kan je random zoeken, alleen deze gast deed letterlijk echt niets anders dan knip en plak werk waardoor iedereen met een beetje ict ervaring dit kan.
En nu hoef je nooit meer de was te doen?Doe eens 1 keer de was en het is al naar de klote, echt geen mannen job dit
![]()
past mooi naast die vorige op het gazon, anders maar een kattenhok van maken?Doe eens 1 keer de was en het is al naar de klote, echt geen mannen job dit
![]()

Nee ik ben te trots om toe te geven dat het aan mij ligt en ben nu allerlei excuses aan het zoeken waarom het machine eigenlijk gewoon kut is.
ligt niet aan jou maar het wasNee ik ben te trots om toe te geven dat het aan mij ligt en ben nu allerlei excuses aan het zoeken waarom het machine eigenlijk gewoon kut is.
Nieuwe is goedkoper als repareren ben ik pas achter gekomen😑Doe eens 1 keer de was en het is al naar de klote, echt geen mannen job dit
![]()
Ik heb deze al eens “gerepareerd” en de overloop beveiliging overbrugd, echt geen goed ideeNieuwe is goedkoper als repareren ben ik pas achter gekomen😑

Geen idee hij promoot zo'n crypto clubje geloof ik en van gaat naar van die seminars of whatever
Wel handig, kan je niet kwijtrakenNu ik eraan denk... videorecorder was toen met afstandbediening aan een snoertje