Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.601
Het is een hype en dat zorgt ervoor dat iets waardevoller word. Vraag en aanbod. Dat ie 100k nog tikt geloof ik ook wel, maar zou niet de rit tot het einde afwachten aangezien de buurman dan van jou inleg een lambo koopt.

• #134.602
Het is een hype en dat zorgt ervoor dat iets waardevoller word. Vraag en aanbod. Dat ie 100k nog tikt geloof ik ook wel, maar zou niet de rit tot het einde afwachten aangezien de buurman dan van jou inleg een lambo koopt.
Dat zei men 6 jaar geleden ook al.

Ik hodl tot 2030. Af en toe wat eraf snoepen.

• #134.603
Na de crash van 2018 zei ook iedereen dat het niks meer werd met crypto. Dat het een pyramide spel was. Btc van 20k naar 3k.

Alle haters lachen. Wie toen btc kocht werd uitgelachen. Paar jaar later 68k. X22.

Tja, je moet gewoon niet fomo kopen als het piekt.
En wat staat ie nu?

• #134.604
Uiteraard iedereens eigen keus, maar persoonlijk heb ik 90% al verkocht begin dit jaar toen ze de 50k aantikten. Had ze begin 2018 gekocht toen ze crashten van 20k naar 8k. Wel wat aan overgehouden, maar dat mag ook wel na 3 jaar lang ellende.

• #134.605
Ondanks dat ik zelf niks met bitcoin heb (geen geld voor :( ) zou ik het wel super vet vinden als degene die dat daar echt hun werk van maken gelijk krijgen.

• #134.606
Ondanks dat ik zelf niks met bitcoin heb (geen geld voor :( ) zou ik het wel super vet vinden als degene die dat daar echt hun werk van maken gelijk krijgen.
Dan maak je toch je eigen alt coin, check op ytube die 20 jarige gast die in 24uur tijd met zijn eigen coin 5mil had verdiend om te laten zien hoe makkelijk het gaat. Gewoon 1 op 1 een whitepaper van een random coin overgenomen en een simpele site lanceren met wat random leuke praatjes en voila je staat op een exchange en mensen kopen je domme coin zonder überhaupt te kijken wat de intenties zijn.

• #134.608
Dan maak je toch je eigen alt coin, check op ytube die 20 jarige gast die in 24uur tijd met zijn eigen coin 5mil had verdiend om te laten zien hoe makkelijk het gaat. Gewoon 1 op 1 een whitepaper van een random coin overgenomen en een simpele site lanceren met wat random leuke praatjes en voila je staat op een exchange en mensen kopen je domme coin zonder überhaupt te kijken wat de intenties zijn.
Klinkt als een goed idee.

Link?

• #134.609
  • #134.610
Doe eens 1 keer de was en het is al naar de klote, echt geen mannen job dit
image.jpg

• #134.617
Zat pas iets tussen de trommel en omhulsel hier thuis.
Tikte een beetje daardoor.
Dacht dat fix ik wel even. Het werk om die trommel en omhulsel eruit te krijgen, damn...

Tikt dus nog steeds🤣🤣🤣

Al word het per week minder, denk dat het stukje wat ertussen vast zat is afgesleten en met deur dicht hoor je niks, laat maar zitten.

• #134.618
Ooit 2x een wasmachine opnieuw in de lagerblokken gezet omdat ie steeds losschoot tijdens centrifugeren... toen t ding eruit geflikkerd... ding was al 20 jaar oud toen... is ook al 20 jaar terug. :D

Toen we samen gingen wonen kregen we de wasmachine, tv, video en halve vaatwasser. Alles tweedehands...alles was met 4 maanden stuk. Moesten we nog andere kopen... 🙄

Nu ik eraan denk... videorecorder was toen met afstandbediening aan een snoertje :roflol:

• #134.619
Terug
Naar boven