AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.643
weekje niet op de loopband gelopen en voelde het vandaag al

• #134.644
Verpest wil ik het niet noemen, maar ik wist niet waar ik dit anders kwijt moest. Ik zag vandaag op hun website dat de keten waar ik sport al haar maandabonnementen stilletjes met € 2,50 heeft verhoogd. Daar hoor je ze niet over op sociale media, mail o.i.d.... Het gaat me dus niet om de verhoging an sich, maar de manier waarop dit niet wordt gecommuniceerd... :bang:

december 2021:
dec21.jpg

januari 2022:
jan22.jpg

• #134.645
Verpest wil ik het niet noemen, maar ik wist niet waar ik dit anders kwijt moest. Ik zag vandaag op hun website dat de keten waar ik sport al haar maandabonnementen stilletjes met € 2,50 heeft verhoogd. Daar hoor je ze niet over op sociale media, mail o.i.d.... Het gaat me dus niet om de verhoging an sich, maar de manier waarop dit niet wordt gecommuniceerd... :bang:

december 2021:
dec21.jpg

januari 2022:
jan22.jpg
Het is nog steeds goedkoop. Hoe kan `flexibel` nou evenveel kosten als ´samen´ en meer dan ´onbeperkt´?

• #134.648
Kleine lettertjes...

• #134.651
Ik heb ze nu toevallig laatst bij de Dekamarkt gezien. Ik heb gelijk 11 pakken meegenomen, maar verder in elke ander winkel uitverkocht. Ik snap er niks van.
Las dat het temaken heeft met MOAH's, dat zou giftig zijn en zitten in veel dingen. Van verpakkingen tot tatoeages tot babyvoeding

Wel lekker dat je een voorraadje hebt! :)

• #134.652

december 2021:
dec21.jpg

januari 2022:
jan22.jpg
Moet je nagaan hoe ik mij nu voel. Vanmiddag was ik nog vrolijk. En dan op deze manier erachter komen dat iets wat niet doorgaat wel duurder wordt.
En ze krijgen ook nog eens niets geregeld in den haag.

• #134.653
Las dat het temaken heeft met MOAH's, dat zou giftig zijn en zitten in veel dingen. Van verpakkingen tot tatoeages tot babyvoeding

Wel lekker dat je een voorraadje hebt! :)
had je me niet effe eerder kunnen waarschuwen:p.

Ja heerlijk. Blijf toch die havermout van Quaker het lekkerst vinden. Als je wat bij me wilt bestellen hoor ik het wel:D.

• #134.656
Gisteravond met die kleine op bed aan het spelen, zie ik opeens dat zijn rechter pupil groter is dan zijn linker.

Hmm das niet bueno. Ik spelen met de lichtsterkte en de hoek, nogsteeds. Foto's kijken van de afgelopen maanden. Zie ik het ook. Niet veel, maar wel aanwezig.

Dus ik googlen (niet moeten doen), stress.

Vannochtend 08:00 huisarts gebeld, 3 uur later langsgegaan voor onderzoek.

Pupilreflex is goed. Zowel van beide ogen afzonderlijk als gezamenlijk. Op foto's kleurt de pupil mooi rood, is ook een goed teken. Maar toch vertrouwt de huisarts het niet helemaal. Ze heeft de oogarts gebeld en situatie voorgelegd en die wilt toch dat we langskomen.
Verwijzing gekregen naar de oogarts, wordt binnen werkdagen 5 dagen (waarom zo fucking lang) teruggebeld voor een afspraak. Als ik morgen niet wordt gebeld ga ik de huisarts, of desnoods die oogarts, bellen om druk te zetten voor een afspraak.

Voelt niet lekker dit. Iemand hier ervaring mee?

• #134.657
Geen ervaring mee en ik snap je onrust, maar wat zou het eventueel kunnen zijn?

• #134.658
Geen ervaring mee en ik snap je onrust, maar wat zou het eventueel kunnen zijn?
Van aangeboren afwijkingen, allerlei syndromen, neuroblastoom, traumatisch hersenletsel tot neurologische schade.

Of gewoon een aangeboren grotere pupil.

Zoals ik zei, soms moet je shit niet googlen. Neuroblastoom lijkt onwaarschijnlijk want rode pupil. Hersenletsel eveneens want hij is nooit gevallen, hoofdgestoten of geschud of iets dergelijks.

De overige dingen komen niet voor in de familie. Maar ja.. afwachten op het onderzoek.

Hoogstwaarschijnlijk is het niks ernstigs, maar wachten in onzekerheid is gewoon erg kut.

Terug
Naar boven