apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Een hypotheek is in feite toch ook een lening?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hypotheek is in feite toch ook een lening?
Klopt, maar minder woonlasten voor een ruime koopwoningen dan voor een gemiddelde huurwoning is een mooi eerste streven.

Het is nog steeds goedkoop. Hoe kan `flexibel` nou evenveel kosten als ´samen´ en meer dan ´onbeperkt´?Verpest wil ik het niet noemen, maar ik wist niet waar ik dit anders kwijt moest. Ik zag vandaag op hun website dat de keten waar ik sport al haar maandabonnementen stilletjes met € 2,50 heeft verhoogd. Daar hoor je ze niet over op sociale media, mail o.i.d.... Het gaat me dus niet om de verhoging an sich, maar de manier waarop dit niet wordt gecommuniceerd...
december 2021:
![]()
januari 2022:
![]()
Het verschil tussen "vanaf" en "voor", vermoedelijk krijg je die vanaf prijs als je een abbo afsluit voor een langere periode.Het is nog steeds goedkoop. Hoe kan `flexibel` nou evenveel kosten als ´samen´ en meer dan ´onbeperkt´?
Aahja natuurlijk, de ene zal wel maandelijks opzegbaar zijn en de andere een jaar contract.Het verschil tussen "vanaf" en "voor", vermoedelijk krijg je die vanaf prijs als je een abbo afsluit voor een langere periode.
Nog steeds hé? MafHier al 2 weken quaker havermout helemaal uitverkocht in diverse supermarkten.
Ik heb ze nu toevallig laatst bij de Dekamarkt gezien. Ik heb gelijk 11 pakken meegenomen, maar verder in elke ander winkel uitverkocht. Ik snap er niks van.
Las dat het temaken heeft met MOAH's, dat zou giftig zijn en zitten in veel dingen. Van verpakkingen tot tatoeages tot babyvoedingIk heb ze nu toevallig laatst bij de Dekamarkt gezien. Ik heb gelijk 11 pakken meegenomen, maar verder in elke ander winkel uitverkocht. Ik snap er niks van.

Moet je nagaan hoe ik mij nu voel. Vanmiddag was ik nog vrolijk. En dan op deze manier erachter komen dat iets wat niet doorgaat wel duurder wordt.Verpest wil ik het niet noemen, maar ik wist niet waar ik dit anders kwijt moest. Ik zag vandaag op hun website dat de keten waar ik sport al haar maandabonnementen stilletjes met € 2,50 heeft verhoogd. Daar hoor je ze niet over op sociale media, mail o.i.d.... Het gaat me dus niet om de verhoging an sich, maar de manier waarop dit niet wordt gecommuniceerd...
december 2021:
![]()
januari 2022:
![]()
had je me niet effe eerder kunnen waarschuwenLas dat het temaken heeft met MOAH's, dat zou giftig zijn en zitten in veel dingen. Van verpakkingen tot tatoeages tot babyvoeding
Wel lekker dat je een voorraadje hebt!![]()
.
.had je me niet effe eerder kunnen waarschuwen.
Ja heerlijk. Blijf toch die havermout van Quaker het lekkerst vinden. Als je wat bij me wilt bestellen hoor ik het wel.
Ja mee eens. Dat is ook één van de betere.Die 2 minuten versie van brinta vind ik ook erg goed te eten.
Van aangeboren afwijkingen, allerlei syndromen, neuroblastoom, traumatisch hersenletsel tot neurologische schade.Geen ervaring mee en ik snap je onrust, maar wat zou het eventueel kunnen zijn?
Dit is dus ook gewoon een mogelijkheid?
Ja dat is veruit de grootste mogelijkheid.Dit is dus ook gewoon een mogelijkheid?
De angst en onzekerheid hoort bij het prille ouderschap, fijn is het niet, maar het dient een doel.