AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.701
Ik ben niet bekend met de gehele context, maar hij had dus een zwakzinnige gehoekt en daardoor pemaban? Wat heeft dat met dit forum te maken? Dat is toch iets wat buiten dit forum heeft plaatsgevonden? Of heeftie hem gehoekt door zijn beeldscherm?

Als dat de regels zijn dan kan ik sanca ook gewoon in real life rapen zonder hier geband te worden.

Zou wel mooi zijn, dan hoef ik m'n gevoelens niet meer te onderdrukken en eindeloos wachten tot ze een x beantwoord worden.

• #134.704
in real life rapen zonder hier geband te worden.
Hoe weet je dat? Wie weet vind hij het wel lekker. Zo is het bij mij ook begonnen.

Maar goed, stel je voor dat je met dronken kop in de stad ruzie krijgt met iemand en die neer hoekt. En dat blijkt dan achteraf toevallig een DBB-lid te zijn. Word je dan ook permabanned? Of is het dan weer anders omdat het niet met voorbedachten rade was?

• #134.705
:o

Free Willy.jpg

• #134.706
Hoe weet je dat? Wie weet vind hij het wel lekker. Zo is het bij mij ook begonnen.

Maar goed, stel je voor dat je met dronken kop in de stad ruzie krijgt met iemand en die neer hoekt. En dat blijkt dan achteraf toevallig een DBB-lid te zijn. Word je dan ook permabanned? Of is het dan weer anders omdat het niet met voorbedachten rade was?
Ik vind het ook gek. Mark had zelf toestemming gegeven om te knokken en camel was gwn gegaan. Ze zijn beide volwassen dan moet je niet huilie huilie gaan doen achteraf dat je het eig niet wou

• #134.708
Ik vind het ook gek. Mark had zelf toestemming gegeven om te knokken en camel was gwn gegaan. Ze zijn beide volwassen dan moet je niet huilie huilie gaan doen achteraf dat je het eig niet wou
Oh, hij had zelf nog toestemming gegeven ook. Dus het was ook niet eens dat hij hem van tevoren had bedreigd en dat het tegen zijn wil was. Dan is het helemaal onlogisch.

Overigens wel vreemd dat hij die shit heeft gedaan, gezien het feit hij zo'n voorbeeldfiguur aan het worden was voor zijn kind. En om die reden volgens mij ook niet wilde competen etc. Maar vervolgens dan wel het risico nemen om achter de tralies te komen. Wellicht zat hij aan de tren oid.

• #134.710
Mijn neefje van 5 jaar vraagt ook elke keer of ik wil knokken met hem, geeft hij dan ook toestemming voor als het uit de hand loop?

Marks verstand is idd net een 5 jarige.

• #134.711
Oh, hij had zelf nog toestemming gegeven ook. Dus het was ook niet eens dat hij hem van tevoren had bedreigd en dat het tegen zijn wil was. Dan is het helemaal onlogisch.

Overigens wel vreemd dat hij die shit heeft gedaan, gezien het feit hij zo'n voorbeeldfiguur aan het worden was voor zijn kind. En om die reden volgens mij ook niet wilde competen etc. Maar vervolgens dan wel het risico nemen om achter de tralies te komen. Wellicht zat hij aan de tren oid.
Als je niet tegen bijwerkingen kunt begin je beter maar niet met kuurtjes.

• #134.712
Weet iemand eigenlijk hoe het met die Mark gaat? Volgens mij had die er achteraf ook geen probleem mee, toch?

• #134.714
Ik heb de hele situatie in de avond gezien en de afwikkeling ervan 's nachts + 's morgens.
Mark deed ook wel echt heel erg raar die nacht.
"je komt toch niet" "anabolen boys zoals jij kunnen toch niet vechten"

Weet iemand eigenlijk hoe het met die Mark gaat? Volgens mij had die er achteraf ook geen probleem mee, toch?
Mark was in eerste instantie 's morgens nogal pist, hij vond het geweld onverdient omdat hij zelf niet agressief was en baalde enorm dat ie niet kon roken omdat zijn lip gehecht was.
Een paar uur later vond ie wel dat het zijn eigen schuld was en dat ie dom was geweest om online met iemand af te spreken om te vechten.

• #134.715
Ik heb de hele situatie in de avond gezien en de afwikkeling ervan 's nachts + 's morgens.
Mark deed ook wel echt heel erg raar die nacht.
"je komt toch niet" "anabolen boys zoals jij kunnen toch niet vechten"

Mark was in eerste instantie 's morgens nogal pist, hij vond het geweld onverdient omdat hij zelf niet agressief was en baalde enorm dat ie niet kon roken omdat zijn lip gehecht was.
Een paar uur later vond ie wel dat het zijn eigen schuld was en dat ie dom was geweest om online met iemand af te spreken om te vechten.
Ach, das wel sneu hé

• #134.716
Het was natuurlijk jammer en niet echt ergens voor nodig maar ik vond het persoonlijk wel echt een prachtig concept voor een masculine kerstfilm.
Eerste kerstdag, laat in de avond, 2 mannen, ruzie op een forum, Kameel in z'n VW UP, Mark in z'n vecht outfit (Mark vertelde dat ie zijn speciale gevechtspak had aangedaan voor Kameel + Kameel was in z'n UP gegaan), vechten in een parkje, komen elkaar toevallig weer tegen op de HAP, worden vrienden, gaan samen trainen... Living happily every after.:kerst:

• #134.717
Marks verstand is idd net een 5 jarige.
En dat baseer jij op? Of sta jij toevallig in contact met zijn psycholoog die zijn diagnose/IQ-scores met jou heeft gedeeld? Wellicht dikt hij het één en ander aan om te trollen. Weet jij veel.

Ik keur niet goed dat hij iemand heeft gehoekt. Zeker in zijn situatie met zijn kind is het gewoon fucking dom en ondoordacht. Ik vraag me alleen af waarom hij daarvoor een permaban heeft gekregen. Wat jij buiten dit forum uitspookt moet toch geen invloed hebben op de regels die hier gelden lijkt mij. Beetje vergezocht imo.

• #134.718
En dat baseer jij op? Of sta jij toevallig in contact met zijn psycholoog die zijn diagnose/IQ-scores met jou heeft gedeeld? Wellicht dikt hij het één en ander aan om te trollen. Weet jij veel.

Ik keur niet goed dat hij iemand heeft gehoekt. Zeker in zijn situatie met zijn kind is het gewoon fucking dom en ondoordacht. Ik vraag me alleen af waarom hij daarvoor een permaban heeft gekregen. Wat jij buiten dit forum uitspookt moet toch geen invloed hebben op de regels die hier gelden lijkt mij. Beetje vergezocht imo.
Permaban is geen ip ban, toch?

• #134.719

Ik had het live gelezen had ook niet verwacht dat camel echt heen ging maarja goed mark lokte het uit. En we weten wel dat camelus wel iemand is die niet soft is

• #134.720

Nee, hij woont voor de lol begeleid in een zorginstelling doordat we nederland een woning tekort hebben.

Wat mark ook heeft hij is niet 100% (dat is duidelijk voor iedereen) en dan hoor je als volwassen jezelf niet zo op te fokken en alles wat ie zegt met een flinke korrel zout te nemen.

Wellicht dat camelus iets in zijn prive leven had en dat mark de druppel was en hij het daarop afreageerde whatever, maar geweld als volwassen is een no go. Als je al door zoiets uit de pan flipt ben je wel mentaal onstabiel en dat lijkt me sterk aangezien hij een gezin heeft en vrij nuchter altijd reageerde.

Wat er dan speelt, geen idee vandaar dat ik al had aangegeven dat als iemand hem irl kent keer ff checkt of alles gucci is.

Terug
Naar boven