XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.681
Bacterievrij genoeg om te eten natuurlijk.

En dat tweede snap ik ook niet.
Iig een oude versie online gevonden waarbij staat dat het koud ook mag gegeten worden, dus problems averted.

1641592820150.png
Collossal Veteran, 1m97 127kg en bang voor een dode kip.

• #134.686
Heb hier per ongeluk voorgegaarde kip koud als chips gegeten omdat ik dacht dat dat hetzelfde was als gebakken kip. Nu staat er op de achterkant "goed doorgaren!". Ik kom net uit een buikgriep, is voorgegaarde kip nu bacterievrij of niet? Kwam recht uit de koelkast.

Dit is wel wat voor je

• #134.688
Hele week stug 2000kcal gegeten, 120k gefietst als cardio, 15k hardlopen en vandaag was het plan lekker 2700 kcal eten en pizza bestellen.

Pizza besteld bij New York pizza, krijg je zo'n half rauwe pizza... Laatste maanden elke keer van die halve pizza's daar. Of rauw. Of taai. Of toppings vergeten. Noem jezelf dan gvd geen new york PIZZA, als zelfs de sketchy turk om de hoek nog 10x betere pizza's maakt.

Ik ga die kut website ook echt eens black listen in m'n router dat ik dat waardeloze kut idee niet nog een keer in m'n hardleerse harses haal.

• #134.689
Hele week stug 2000kcal gegeten, 120k gefietst als cardio, 15k hardlopen en vandaag was het plan lekker 2700 kcal eten en pizza bestellen.

Pizza besteld bij New York pizza, krijg je zo'n half rauwe pizza... Laatste maanden elke keer van die halve pizza's daar. Of rauw. Of taai. Of toppings vergeten. Noem jezelf dan gvd geen new york PIZZA, als zelfs de sketchy turk om de hoek nog 10x betere pizza's maakt.
Als je cheat meals in een cut tegenvallen dan zal het wel echt dramatisch zijn…

Sterkte 👏

• Like
Waarderingen: Onit
  • #134.690

Ik ga die kut website ook echt eens black listen in m'n router dat ik dat waardeloze kut idee niet nog een keer in m'n hardleerse harses haal.
Gewoon bellen en b**chen, krijg je nieuwe.

Of shoarma pizza bestellen en b**chen dat ze de knoflooksaus zijn vergeten, krijg je ook een nieuwe.

• #134.691
  • #134.694
  • #134.695
  • #134.700
Ik ben niet bekend met de gehele context, maar hij had dus een zwakzinnige gehoekt en daardoor pemaban? Wat heeft dat met dit forum te maken? Dat is toch iets wat buiten dit forum heeft plaatsgevonden? Of heeftie hem gehoekt door zijn beeldscherm?

Terug
Naar boven