AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.661
Heftig @apfelstrudel
Zal vast niks ernstigs zijn maat, anders wachten ze geen 5 dagen met het maken van een afspraak. <3

• #134.662
Heb ze net maar zelf gebeld. f**k afwachten.

Kreeg te horen dat ze het nog niet hadden overlegd en dus nog niet wisten bij wat voor arts het moest worden onderzocht. Een oogarts, een orthoptist of een optometrist.

Maar de huisarts had, blijkbaar, doorgegeven dat het geen spoed heeft dus kan het pas over circa een maand worden onderzocht, volgens het oogcentrum

En daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan aangezien het een kind van 5 maanden betreft en niet een bejaarde die je maar afwimpelt. Meteen daarna de huisartsassistent gebeld en gezegd dat de huisarts een spoedverwijzing moet schrijven.

En dat ik anders wel een huisarts zoek die dat wel wilt doen. Morgen word ik teruggebeld.

• #134.663
ETF's direct 2,5% gezakt na aankoop :fire:

• #134.664
rooster binnen. Klote werktijden

• #134.665
had je me niet effe eerder kunnen waarschuwen:p.

Ja heerlijk. Blijf toch die havermout van Quaker het lekkerst vinden. Als je wat bij me wilt bestellen hoor ik het wel:D.
Hahaha! Iets wat ook veelvuldig in babyvoeding zit, zal wel niet echt zo giftig zijn

Ik overleef het wel op huismerk 😋

Heb ze net maar zelf gebeld. f**k afwachten.

Kreeg te horen dat ze het nog niet hadden overlegd en dus nog niet wisten bij wat voor arts het moest worden onderzocht. Een oogarts, een orthoptist of een optometrist.

Maar de huisarts had, blijkbaar, doorgegeven dat het geen spoed heeft dus kan het pas over circa een maand worden onderzocht, volgens het oogcentrum

En daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan aangezien het een kind van 5 maanden betreft en niet een bejaarde die je maar afwimpelt. Meteen daarna de huisartsassistent gebeld en gezegd dat de huisarts een spoedverwijzing moet schrijven.

En dat ik anders wel een huisarts zoek die dat wel wilt doen. Morgen word ik teruggebeld.
:(
Weet je inmiddels al meer?

• #134.667
Mensen in fabrieken en bij finance afdelingen die niet snappen hoe je een kostprijs berekent. t*ring t*fus, kost me een hele ochtend om projecten niet kapotgerekend te laten worden. Ik haat dit soort politieke spelletjes.

• #134.668
Hahaha! Iets wat ook veelvuldig in babyvoeding zit, zal wel niet echt zo giftig zijn

Ik overleef het wel op huismerk 😋

:(
Weet je inmiddels al meer?
Net gebeld door het oogcentrum. Volgende week vrijdag gaat een oogarts ernaar kijken. 7 dagen vind ik wel netjes, wil het niet te hard pushen.

Zo zie je maar dat drukzetten werkt in dit land. Sommigen doelgroepen doen het al jaren met succes.

• #134.669
Net gebeld door het oogcentrum. Volgende week vrijdag gaat een oogarts ernaar kijken. 7 dagen vind ik wel netjes, wil het niet te hard pushen.

Zo zie je maar dat drukzetten werkt in dit land. Sommigen doelgroepen doen het al jaren met succes.
Fijn, sterkte!

• #134.670
Heb hier per ongeluk voorgegaarde kip koud als chips gegeten omdat ik dacht dat dat hetzelfde was als gebakken kip. Nu staat er op de achterkant "goed doorgaren!". Ik kom net uit een buikgriep, is voorgegaarde kip nu bacterievrij of niet? Kwam recht uit de koelkast.

• #134.671
Heb hier per ongeluk voorgegaarde kip koud als chips gegeten omdat ik dacht dat dat hetzelfde was als gebakken kip. Nu staat er op de achterkant "goed doorgaren!". Ik kom net uit een buikgriep, is voorgegaarde kip nu bacterievrij of niet? Kwam recht uit de koelkast.
In Nederland betekent voorgegaard dat het product geheel gaar is.

• #134.672
Was toch al voorgegaard? Vooral op kamer temp vormt het een risico ( rauwe kip of ei) dus je zult niet veel kans hebben op voedsel vergiftiging

• #134.673
Vrijwel niks is bacterievrij.

Als het voorgegaard is, waarom moet je het dan goed doorgaren?

• #134.674
Zal er wel op staan ivm aansprakelijkheid, en niet omdat die kans nu zo groot is. En als het al zo zou zijn, merk je dat volgens mij snel genoeg. Volgens mij duurt salmonella maar een paar uur

• #134.675
Zal er wel op staan ivm aansprakelijkheid, en niet omdat die kans nu zo groot is. En als het al zo zou zijn, merk je dat volgens mij snel genoeg. Volgens mij duurt salmonella maar een paar uur
Hij merkt het verschil iig niet aan zijn toiletbezoek.
:trollfacex:

• #134.676
  • #134.677
Vrijwel niks is bacterievrij.

Als het voorgegaard is, waarom moet je het dan goed doorgaren?
Bacterievrij genoeg om te eten natuurlijk.

En dat tweede snap ik ook niet.
Iig een oude versie online gevonden waarbij staat dat het koud ook mag gegeten worden, dus problems averted.

1641592820150.png

Terug
Naar boven