XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.861
Of je komt gewoon met de fiets naar de gym :rolleyes:
De meeste mensen zijn gewoon lui. Gisteren kwam, op basis van het aantal fietsen en auto's voor de deur en op de parking, minimaal driekwart met de auto naar de sportschool, terwijl het droog was en vrijwel iedereen die daar sport op een comfortabele fietsafstand van de sportschool woont.

• #134.862
Cardio voor thuis houden, intensiteit verhogen. stretchen is overrated.
warm up kan je gewoon als extraatje aan je sets toevoegen d.m.v. laag gewicht en veel reps.

benen bijvoorbeeld: 1 x 20 hamstring curl/leg extenstions en wat uitlopen met lunges als superset en je hebt een opwarming binnen de 5 minuten afgerond.
Cardio? Is dat frans ofzo, nooit van gehoord.
Ik doe zelf gwn warm up sets en rekken doe ik alleen met benen. Maar je hebt zeker gelijk.

• #134.864
Cardio? Is dat frans ofzo, nooit van gehoord.
Spaans toch? :roflol:

cardio.jpg

• #134.865
De meeste mensen zijn gewoon lui. Gisteren kwam, op basis van het aantal fietsen en auto's voor de deur en op de parking, minimaal driekwart met de auto naar de sportschool, terwijl het droog was en vrijwel iedereen die daar sport op een comfortabele fietsafstand van de sportschool woont.
Met de auto naar de sportschool om daar een uurtje te kunnen fietsen.

• #134.866
Laatst bewerkt:
  • #134.869
Ik heb niet eens een fiets, auto is veel praktischer.

• #134.871
Ik denk ook wel eens dat Westerse mens steeds zwakker wordt... pubers die op hun fietsje met trapondersteuning naar school gaan. Het wordt steeds droeviger...
het is een feit dat we zwakker worden.het is wetenschappelijk al bewezen dat mannen elke generatie minder testosteron hebben...

• #134.873
Niet iedereen wil een botje worden of blijven 🤷🏼‍♀️

• #134.878
Ik denk ook wel eens dat de Westerse mens steeds zwakker wordt... pubers die op hun fietsje met trapondersteuning naar school gaan. Het wordt steeds droeviger...
Want jij bent het boegbeeld van kracht op dit forum :o.
Ik denk dat ik uit mijn vorige bijdragen wel duidelijk was dat het mij niet specifiek om kracht ging, maar meer over algemene fitheid. Wat je toch vaak ziet, is dat zodra er een auto naast de deur staat, de bewegingsarmoede en de 'dad bod' er bij velen langzaam insluipt. De aanschaf van een fiets met trapondersteuning bij mensen die nog fit genoeg zijn om op een gewone fiets van A naar B te fietsen, genoeg voorbeelden te bedenken.

• #134.880
Ik denk dat ik uit mijn vorige bijdragen wel duidelijk was dat het mij niet specifiek om kracht ging, maar meer over algemene fitheid. Wat je toch vaak ziet, is dat zodra er een auto naast de deur staat, de bewegingsarmoede en de 'dad bod' er bij velen langzaam insluipt. De aanschaf van een fiets met trapondersteuning bij mensen die nog fit genoeg zijn om op een gewone fiets van A naar B te fietsen, genoeg voorbeelden te bedenken.
Ik zelf leun meer naar de functional kant van training in plaats van de physique shit

Terug
Naar boven