- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBB-knokploeg langs laten gaanDie vader opwachten voor school, uit zijn auto trekken en helemaal in elkaar rossen met een lege fles Jack Daniels.
Natuurlijk wel filmen en hier op DBB plaatsen voor de likes.
Afspreken in een parkjeDie vader opwachten voor school, uit zijn auto trekken en helemaal in elkaar rossen met een lege fles Jack Daniels.
Zou leuk zijn maar is geen oplossing. De man is een zwakke eikel.... hij moet gewoon uit het leven van die kinderen verdwijnen. Hem in elkaar rammen zou hem tot gevaarlijke dingen kunnen drijven. Kinderen doden en dan zelfmoord of zo.... neen,... laat het maar zo. De moeder moet de man verlaten... tijdelijk eventueel tot hij zijn probleem onder controle heeft.Die vader opwachten voor school, uit zijn auto trekken en helemaal in elkaar rossen met een lege fles Jack Daniels.
Zo ver wilde ik niet gaan maar dat is zeker ook een oplossing.hij moet gewoon uit het leven van die kinderen verdwijnen.
Niet zo'n toffe reactie van de zorgcoördinator.Ik heb een leerling in de klas, B. 9 jaar, wiens vader een zwaar drankprobleem heeft. De thuissituatie is een hel. Na de les kwam hij terug naar boven, deed de klasdeur open, zag me, liep snel naar me toe en pakte mij vast en zei:" meester, ik wil niet naar huis, ik wil bij jou blijven". Afschuwelijk! De school pakt al 2 jaar het probleem aan maar het haalt niks uit. Dit kind leeft al twee jaar in een hel, samen met zijn twee kleinere broertjes. Dit weekend zaten ze allemaal in de wagen, trok de dronken vader plots keihard aan het stuur en verongelukten ze bijna. "Meester, ik was zo bang, ik dacht dat mijn broertjes dood gingen gaan". Ik besprak dit met de "zorgcoördinator": "ja, het is daar inderdaad niet zo tof thuis". NIET ZO TOF?? Ze schudde het van zich af en ze begon over chocolaatjes te praten.
Met de "school pakt al twee jaar het probleem aan" moet ik me corrigeren. Ze weten al 2 jaar van het probleem maar hebben nooit iets ondernomen. Het CLB is door mijn aandringen pas een paar maand geleden ingeschakeld.

Hahahahha, nice one. Ik bedoelde gewoon dat ze scheiden...niet dat hij geliquideerd wordt.Zo ver wilde ik niet gaan maar dat is zeker ook een oplossing.
Ja snap ikHahahahha, nice one. Ik bedoelde gewoon dat ze scheiden...niet dat hij geliquideerd wordt.

Heeft zij daar ook wat over te zeggen?Hahahahha, nice one. Ik bedoelde gewoon dat ze scheiden...niet dat hij geliquideerd wordt.
Filmpje gevonden:Die vader opwachten voor school, uit zijn auto trekken en helemaal in elkaar rossen met een lege fles Jack Daniels.
Wel effectief. Garantie dat hij het nooit weer doetHahahahha, nice one. Ik bedoelde gewoon dat ze scheiden...niet dat hij geliquideerd wordt.
Jij bent voor het geluk geboren dus positief 👌Deze ochtend voelde ik me niet goed....ik had een paar covid-symptomen. Dokter gebeld...pcr-test gedaan...wachten op resultaat.
Gevaarlijk ding, kan je beter wegdoen tegen een zacht prijsjeTe weinig ingehaakt met de legpress.
Gans het laadslede naar beneden.
Knie en voet die even gekneld zaten.