- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Corona?Lindhals kvarg straciatella die naar zeep smaakt.
Tweede bak op rij, zelfde batch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corona?Lindhals kvarg straciatella die naar zeep smaakt.
Tweede bak op rij, zelfde batch.
Ik dacht ook eerst daaraan. Maar deed een andere open met een latere houdbaarheidsdatum en die was prima.
griepje ?
Verkoudheidje?
Nee, zeep zegt ie toch.
niet verkeerd toch hygiëne is key in deze waardeloze tijd
![]()
Waar en hoe gaan we die mensen huisvesten?
Dit land is verdoemd door achterlijk beleid. Geniet er nog maar even van. Over een paar decennia is de voertaal hier arabisch. Voor wie nog steeds niet ziet dat hier een omvolking gaande is..
Complotdenker!Voor wie nog steeds niet ziet dat hier een omvolking gaande is..
Heel West-Europa. Alleen hebben wij een groot woningtekort. Een probleem dat steeds groter wordt.Is het alleen in Nederland zo erg, of geldt dit voor heel West-Europa?
Dan moeten we bouwvakkers ipv apothekers hierheen halen.Heel West-Europa. Alleen hebben wij een groot woningtekort. Een probleem dat steeds groter wordt.
Dat ze al iets van bijdragen aan de maatschappij zal al een plus zijn.Dan moeten we bouwvakkers ipv apothekers hierheen halen.
![]()
Waar en hoe gaan we die mensen huisvesten?
Dit land is verdoemd door achterlijk beleid. Geniet er nog maar even van. Over een paar decennia is de voertaal hier arabisch. Voor wie nog steeds niet ziet dat hier een omvolking gaande is..
Ik ben vóór het verhuizen van de Fransozen naar China, kan ik eindelijk dat prachtige land bezoeken zonder met dat stomme volk te moeten dealen.In China staat 20% van de nieuwbouwwoningen leeg. Laat ze daar lekker heen gaan
Edit
![]()
In China staan minstens 65 miljoen woningen leeg, genoeg om de bevolking van Frankrijk te huisvesten – dat illustreert de omvang van de vastgoedcrisis
In de tientallen miljoenen leegstaande woningen in China zou de hele bevolking van Frankrijk gehuisvest kunnen worden.www.businessinsider.nl
Alles in lijn met de omvolking.Dat we straks alles weten van de slavernij en de geschiedenis van Nederlanders met een migratie-achtergrond, maar niets meer over onszelf.
![]()
Opinie: Help, de Nederlandse Middeleeuwen dreigen in de marge te verdwijnen
Het onderzoek naar de middeleeuwse geschiedenis van Nederland drijft tegenwoordig vooral op pensionado’s en amateurs, en zelfs dat staat onder druk. Terwijl Nederland met zijn kastelen en kerken nog steeds de Middeleeuwen ademt.www.volkskrant.nl
De opleiding Nederlandse Taal en Letterkunde loopt ook al niet al te lekker.
Het zal ook marktwerking zijn, al zijn volgens mij de kansen op de arbeidsmarkt voor mensen Geschiedenis of Nederlands gestudeerd hebben, ook buiten het onderwijs, niet slecht.
+de walenIk ben vóór het verhuizen van de Fransozen naar China, kan ik eindelijk dat prachtige land bezoeken zonder met dat stomme volk te moeten dealen.
Ja dat is één pot nat, Waal, Fransoos, poteto, potato.