- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Achteraf…… dacht 100€ besparen, en nu ligt ie in duizend stukken in de tuin weet ik nu al.Had je beter naar influencer Strudel kunnen luisteren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achteraf…… dacht 100€ besparen, en nu ligt ie in duizend stukken in de tuin weet ik nu al.Had je beter naar influencer Strudel kunnen luisteren.
Babyflesjes zijn BPA vrij, maar ik snap je punt. Miss blijkt over X jaar weekmaker Y ook kankerverwekkend of whatever.Een plastic flesje met water microwaven vind ik geen chill idee i.v.m. mogelijke lekkage van chemicaliën uit het plastic in het water.
Kzou het een baby iig niet geven. Bij een volwassene boeit het mij niet.
Kan zo tussen de rubber korrels niemand die het ziet 😌Achteraf…… dacht 100€ besparen, en nu ligt ie in duizend stukken in de tuin weet ik nu al.
Je hebt ook phthalaten enzo. En BPA-vrij zegt niets over andere BPx.Babyflesjes zijn BPA vrij, maar ik snap je punt. Miss blijkt over X jaar weekmaker Y ook kankerverwekkend of whatever.
Waarom ben je bang voor het lekken van die stoffen bij het gebruik van een paar seconden in de magnetron (waarbij het water ook niet veel warmer wordt dan 40°C) en niet bij het langdurig gebruik met lauwwarme vloeistoffen?Je hebt ook phthalaten enzo. En BPA-vrij zegt niets over andere BPx.
Uiteindelijk weet je het idd niet. Voorkomen is beter dan genezen.
Het gaat mij niet om de temp maar om de straling van de magnetron op de verbindingen van de kunststoffen die het lekken zouden kunnen verspoedigen.Waarom ben je bang voor het lekken van die stoffen bij het gebruik van een paar seconden in de magnetron (waarbij het water ook niet veel warmer wordt dan 40°C) en niet bij het langdurig gebruik met lauwwarme vloeistoffen?
Ik heb ze allemaal een paar keer goed uitgekookt om zo hopelijk de een groot deel van de eventueel lekkende stoffen weg te spoelen.
PAS MAAR OP VOOR DE MAGNETRONSTRALINGHet gaat mij niet om de temp maar om de straling van de magnetron op de verbindingen van de kunststoffen die het lekken zouden kunnen verspoedigen.

Licht is ook straling slappe.
Daar heb ik nog nooit over gehoord of nagedacht. Is de frequentie van een magnetron niet zo gekozen dat het vooral effect heeft op water?Het gaat mij niet om de temp maar om de straling van de magnetron op de verbindingen van de kunststoffen die het lekken zouden kunnen verspoedigen.
Golflengte, ja.Daar heb ik nog nooit over gehoord of nagedacht. Is de frequentie van een magnetron niet zo gekozen dat het vooral effect heeft op water?
Dat is slechts een andere notatie van hetzelfde. Golflengte = snelheid/frequentie.
En waarom ben je dan bang voor het effect op kunststoffen?En het zijn microgolven(no shit) dus geen hoog energetische straling.
Maat van mij een belg ging steeds naar zee om het op te warmen.Licht is ook straling slappe.
Het gaat mij dus niet om wat het doet met het water, namelijk alleen de H2O moleculen trillen, maar of het het lekken van bepaalde weekmakers bevordert.
Maar los van dat allemaal. Dit is gewoon veel sneller. Als je flesjes van 150ml eerst moet microwaven 's nachts is gewoon kut.
Maat van mij een belg ging steeds naar zee om het op te warmen.
microgolf
Klopt, maar kdacht dat men bij elektromagnetische straling altijd uitdrukte in golflengte (nm). Zo meet je bij een spectrofotometer ook in golflengte en niet in frequentie..Dat is slechts een andere notatie van hetzelfde. Golflengte = snelheid/frequentie.
En waarom ben je dan bang voor het effect op kunststoffen?
Klopt, geen idee waarom eigenlijk want frequentie is de betere eenheid aangezien de golflengte afhankelijk is van het medium, wel is het zo dat de schaalverdeling anders is omdat de één de inversie is van de ander.Klopt, maar kdacht dat men bij elektromagnetische straling altijd uitdrukte in golflengte (nm). Zo meet je bij een spectrofotometer ook in golflengte en niet in frequentie..
Dat zou kunnen maar ik denk dat een hoge temper meer invloed heeft op het lekken van chemicaliën dan de straling en als je de flessen vult met water warmt de straling het water meer op dan het kunststof.Anyways. Omdat ik niet weet in hoeverre het ook andere stoffen kan laten trillen. Omdat water bij een bepaalde golflengte gaat trillen wil het natuurlijk niet zeggen dat andere verbindingen dat niet doen.
Heb je de batterijen vervangen ?Waarom moet je bij updates altijd van alles opnieuw instellen 😖
Ik snap 'm niet