- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Geef ons de Ardennen terug!Ja dat is één pot nat, Waal, Fransoos, poteto, potato.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef ons de Ardennen terug!Ja dat is één pot nat, Waal, Fransoos, poteto, potato.

Walen, mijn haar komt recht als ik het woord hoor of lees.
Het is infiltratie van woke cultuurmarxisme in de overheid, het onderwijs, media.Het zal ook marktwerking zijn, al zijn volgens mij de kansen op de arbeidsmarkt voor mensen Geschiedenis of Nederlands gestudeerd hebben, ook buiten het onderwijs, niet slecht.
Desnoods als ZZP-kok.
Ongeloofwaardig jij en vriendenAltijd leuk zo’n vriend die je even niet ziet en hij steekt plots een peuk op in de woonkamer, “dacht dat jij rookte man”, wanneer heb jij me binnen zien roken a mattie.
+onder een brug =\= in de woonkamer
Heb er meer dan jij la.
Zal best jij ziet iedereen in die inrichting waar je zit als "vriend".
Kameel ook toch.Zal best jij ziet iedereen in die inrichting waar je zit als "vriend".
Ik heb 2 echte vrienden nou heel misschien 3. En dan tel ik de hond nog mee ook 😌
Poster tje 😌Wat heb jij toch steeds met kameel?
Heb je ook een poster van hem boven je bed hangen?
Idd echt niet normaalDe prijzen van producten vliegen de pan uit. Kwas in de supermarkt en t lijkt of alles 15% duurder is geworden.
Ik had een fles zonnebloemolie nodig. Twee euro. Wtf, jaar geleden nog €1,27 ofzo voor betaald. Roomboter en vlees gaan ook skyrocket.
Vlees schrok ik ook van. De wat luxere stukken lijken procentueel nog wel mee te vallen, maar kipfilet en gehakt is fors duurder geworden.De prijzen van producten vliegen de pan uit. Kwas in de supermarkt en t lijkt of alles 15% duurder is geworden.
Ik had een fles zonnebloemolie nodig. Twee euro. Wtf, jaar geleden nog €1,27 ofzo voor betaald. Roomboter en vlees gaan ook skyrocket.
Dubbelgevouwen vast geplakt onder zijn matras denk ik.Wat heb jij toch steeds met kameel?
Heb je ook een poster van hem boven je bed hangen?
Vegetarisch 🤡Vlees schrok ik ook van. De wat luxere stukken lijken procentueel nog wel mee te vallen, maar kipfilet en gehakt is fors duurder geworden.
Ik mag hopen dat dat niet te veel gestegen is want dat was vaak al achterlijk duur in vergelijking met vlees.