AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.023
Het zal ook marktwerking zijn, al zijn volgens mij de kansen op de arbeidsmarkt voor mensen Geschiedenis of Nederlands gestudeerd hebben, ook buiten het onderwijs, niet slecht.

Desnoods als ZZP-kok.
Het is infiltratie van woke cultuurmarxisme in de overheid, het onderwijs, media.

Je ziet het overal gebeuren in de Westerse wereld. De drang om te deugen is zo sterk dat feiten niet meer boeien. Idealisme boven realisme. 1 verkeerd woord over moslims of non-blanken en je wordt gecancelled. Het narratief wordt constant door je strot gedrukt, samen met een flinke hoeveelheid zelfhaat.

Als dat niet verandert zal het het einde van de Westerse beschaving zijn zoals wij die kennen. Niet vreemd dat weinig jongeren onze geschiedenis nog daadwerkelijk willen studeren als ze steeds verteld wordt dat onze geschiedenis niets is om trots op te zijn.

Laatst bewerkt:
  • #135.024
Altijd leuk zo’n vriend die je even niet ziet en hij steekt plots een peuk op in de woonkamer, “dacht dat jij rookte man”, wanneer heb jij me binnen zien roken a mattie.

• #135.034
De prijzen van producten vliegen de pan uit. Kwas in de supermarkt en t lijkt of alles 15% duurder is geworden.

Ik had een fles zonnebloemolie nodig. Twee euro. Wtf, jaar geleden nog €1,27 ofzo voor betaald. Roomboter en vlees gaan ook skyrocket.

• #135.035
De prijzen van producten vliegen de pan uit. Kwas in de supermarkt en t lijkt of alles 15% duurder is geworden.

Ik had een fles zonnebloemolie nodig. Twee euro. Wtf, jaar geleden nog €1,27 ofzo voor betaald. Roomboter en vlees gaan ook skyrocket.
Idd echt niet normaal

• #135.036

Vlees schrok ik ook van. De wat luxere stukken lijken procentueel nog wel mee te vallen, maar kipfilet en gehakt is fors duurder geworden.

Terug
Naar boven