XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.441
Maar ik dacht dat je klinkers wilde ipv beton.

Ja, maar had een goede aanbieding gekregen voor beton als ik zelf het een en ander voorbereid heb. 3000 duurder uit nu, maar het blijft er wel 30 jaar lang in liggen. En de Mini levert nog wat op, die gaat eruit. ;)

• #135.446
Booster genomen tijdens de zwangerschap?

• #135.447
Gelukkig heeft ze booster en zit ze nog niet in laatste trimester, dus wat dat betreft is het op zich wel een relatief gunstig moment.
Mijn partner had in week 39 corona en zwaar vermoeid. Gelukkig kwam de kleine pas in week 41, anders was het een keizersnee aangezien een natuurlijke bevalling gewoon niet kon door de vermoeidheid.

Me schoonzus had in die tijd ook corona en kreeg flinke hoestbuien waardoor ze in week 34 weeen begon op te wekken en in dezelfde week als me partner beviel. Hoop ellende op het begin mee gehad aangezien week 34 behoorlijk vroeg is. Inmiddels alles healty gelukkig.

Zwanger zijn en corona is goed oppassen!

• #135.448
Booster genomen tijdens de zwangerschap?
Ja
Mijn partner had in week 39 corona en zwaar vermoeid. Gelukkig kwam de kleine pas in week 41, anders was het een keizersnee aangezien een natuurlijke bevalling gewoon niet kon door de vermoeidheid.

Me schoonzus had in die tijd ook corona en kreeg flinke hoestbuien waardoor ze in week 34 weeen begon op te wekken en in dezelfde week als me partner beviel. Hoop ellende op het begin mee gehad aangezien week 34 behoorlijk vroeg is. Inmiddels alles healty gelukkig.

Zwanger zijn en corona is goed oppassen!
Ja dat valt niet mee man, gelukkig dat het allemaal goed is gekomen uiteindelijk bij zowel jouw wijffie als je schoonzus. Mijn vrouw is nu gelukkig bijna 21 weken dus zal van die ellende bespaard blijven.

• #135.449
Corona is geen aids ofzo man man man beetje snotneus en klaar

• #135.450
  • #135.452
Corona is voor zwangere vrouwen dan weer enorm pittig. Omdat er minder ruimte is voor je longen. Maar laat jij eerst maar een vrouw vinden.
Welke variant? Voor zover ik weet wordt bijna niemand nog echt ziek van de huidige variant.

Maja, khoop dat alles goed gaat en later blijkt dat t vaccin veilig was voor ongeboren kinderen.

• #135.455
Ik heb helemaal in het begin corona gehad (april 2020 ergens denk ik) en in januari laatst de omicron variant. De eerste maal had ik er echt 0,0 last van alleen wat vermoeid maar van de omicron dacht ik dat ik het niet ging overleven voor enkele dagen. Damn ik heb afgezien

• #135.456
Ik heb helemaal in het begin corona gehad (april 2020 ergens denk ik) en in januari laatst de omicron variant. De eerste maal had ik er echt 0,0 last van alleen wat vermoeid maar van de omicron dacht ik dat ik het niet ging overleven voor enkele dagen. Damn ik heb afgezien
Krijg je in België dan te horen welke variant je hebt?

• #135.458
Dus net mannen griep?
:trollface:

• #135.459
Alweer werken. Ik wil trainen, maar met nog 10 uur voor de boeg, gaat dat niet passen. Dan woensdag wel lekker agressief benchen, zinin.
5kg er bij ten opzichte van vorige week op de bp.
Eerste set 5 hh de tweede 6 met 1 stuiter op de borst, bijna vast maar gehaald. Daarna toch nog 1 rep meer op de back off set ten opzichte van vorige week.
Me happy en moe.

Terug
Naar boven