XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.424
Ik ben blijkbaar allergisch voor de plaklaag van kinesiotape, heel mijn poot staat in de fik.

• #135.427
Alweer werken. Ik wil trainen, maar met nog 10 uur voor de boeg, gaat dat niet passen. Dan woensdag wel lekker agressief benchen, zinin.

• #135.428
Ik ben blijkbaar allergisch voor de plaklaag van kinesiotape, heel mijn poot staat in de fik.
Heeft die tape ook daadwerkelijk nut? Voor m'n gevoel zijn er altijd een bepaald soort lui die zichzelf helemaal onder tapen voor het placebo.

• #135.429
  • #135.430
Heeft die tape ook daadwerkelijk nut? Voor m'n gevoel zijn er altijd een bepaald soort lui die zichzelf helemaal onder tapen voor het placebo.
Geen idee, maar mijn fysio tapete me in na de behandeling. Wie ben ik dan om te twijfelen aan het nut.:eyes:

• #135.431
Ik had er met mijn nekhernia wel degelijk nut van. Maar degene die taped moet het ook kunnen.
Dit waren maar 2 strookjes maar gaf net dat beetje steun wat nodig was en daardoor minder pijn.
Was zelf eerst ook sceptisch. Maar na ervaren was dat veranderd.

• #135.432
Hoi. Supplementen zijn 50% in prujs gestegen. Weet iemand nog een goeie aanbieding van whey en caseïne? Doei :)

• #135.433
Sommige mensen kan je geen afspraken mee maken. In de loods komt een betonvloer, hele tijd aangegeven dat hij van te voren even moet melden wanneer hij komt dan regel ik dat de loods leeg is.
Krijg ik nu een appje dat hij morgen komt. Lekker dan, hele gym staat er nog in en kan natuurlijk niet alles even buiten in de regen zetten.

• #135.434
Sommige mensen kan je geen afspraken mee maken. In de loods komt een betonvloer, hele tijd aangegeven dat hij van te voren even moet melden wanneer hij komt dan regel ik dat de loods leeg is.
Krijg ik nu een appje dat hij morgen komt. Lekker dan, hele gym staat er nog in en kan natuurlijk niet alles even buiten in de regen zetten.
Hij heeft het toch van te voren gemeld?

:trollface:

• #135.436
Sad Season 9 GIF by The Office

• #135.437
Hij heeft het toch van te voren gemeld?

:trollface:

Je hebt ook mensen die het andersom doen. Vragen ze je of je ze kan helpen verhuizen.
Ja is goed, zeg het maar wel even dag van te voren.
hoor je niks meer, bellen ze je paar dagen later op, "kan je over een uurtje komen dan beginnen we" terwijl je dan al plannen gemaakt hebt en de deur uit bent. "ja maar jij kon deze week zei je" :roflol:

• #135.438
Maar ik dacht dat je klinkers wilde ipv beton.

• #135.439
Je hebt ook mensen die het andersom doen. Vragen ze je of je ze kan helpen verhuizen.
Ja is goed, zeg het maar wel even dag van te voren.
hoor je niks meer, bellen ze je paar dagen later op, "kan je over een uurtje komen dan beginnen we" terwijl je dan al plannen gemaakt hebt en de deur uit bent. "ja maar jij kon deze week zei je" :roflol:
Mooie vrienden heb jij

Terug
Naar boven