- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Je vrouw leest niet mee?hij mag er 2 van mij hebben , ik wou er maar 2 en ik heb een hele wolven troep![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vrouw leest niet mee?hij mag er 2 van mij hebben , ik wou er maar 2 en ik heb een hele wolven troep![]()
nee ik heb gewoon geen filter , en ja ik zit wel vaker in het wel bekende doghouse
Dan hou jij vast van doggystylenee ik heb gewoon geen filter , en ja ik zit wel vaker in het wel bekende doghouse

Neem "pino tape"Ik ben blijkbaar allergisch voor de plaklaag van kinesiotape, heel mijn poot staat in de fik.
Bedankt, ik denk niet dat tapen op dit moment een meerwaarde heeft, maar dan weet ik dat voor een volgende keer.Neem "pino tape"
Is Anti allergisch. Bestellen via internet.
Heeft die tape ook daadwerkelijk nut? Voor m'n gevoel zijn er altijd een bepaald soort lui die zichzelf helemaal onder tapen voor het placebo.Ik ben blijkbaar allergisch voor de plaklaag van kinesiotape, heel mijn poot staat in de fik.
Zal het dr zeggenhij mag er 2 van mij hebben , ik wou er maar 2 en ik heb een hele wolven troep![]()
Lekker voor je.Ik ben blijkbaar allergisch voor de plaklaag van kinesiotape, heel mijn poot staat in de fik.
Geen idee, maar mijn fysio tapete me in na de behandeling. Wie ben ik dan om te twijfelen aan het nut.Heeft die tape ook daadwerkelijk nut? Voor m'n gevoel zijn er altijd een bepaald soort lui die zichzelf helemaal onder tapen voor het placebo.

Ik had er met mijn nekhernia wel degelijk nut van. Maar degene die taped moet het ook kunnen.Heeft die tape ook daadwerkelijk nut? Voor m'n gevoel zijn er altijd een bepaald soort lui die zichzelf helemaal onder tapen voor het placebo.
Hij heeft het toch van te voren gemeld?Sommige mensen kan je geen afspraken mee maken. In de loods komt een betonvloer, hele tijd aangegeven dat hij van te voren even moet melden wanneer hij komt dan regel ik dat de loods leeg is.
Krijg ik nu een appje dat hij morgen komt. Lekker dan, hele gym staat er nog in en kan natuurlijk niet alles even buiten in de regen zetten.

Je bent me voor

Mooie vrienden heb jijJe hebt ook mensen die het andersom doen. Vragen ze je of je ze kan helpen verhuizen.
Ja is goed, zeg het maar wel even dag van te voren.
hoor je niks meer, bellen ze je paar dagen later op, "kan je over een uurtje komen dan beginnen we" terwijl je dan al plannen gemaakt hebt en de deur uit bent. "ja maar jij kon deze week zei je"![]()