- Waardering
- 10.918
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nog niet bij je opgekomen dat die pijn bij urenlang staan het gevolg is van de beschadigingen die je met die zware deadlifts hebt veroorzaakt?Van zware deadlifts voel ik niks in me rug maar van urenlang staan wel
Staan = Cardio. Cardio kills gains dus is logisch.Van zware deadlifts voel ik niks in me rug maar van urenlang staan wel
Huh?Het is nog niet bij je opgekomen dat die pijn bij urenlang staan het gevolg is van de beschadigingen die je met die zware deadlifts hebt veroorzaakt?
Ik had niet eens gedeadlift.Het is nog niet bij je opgekomen dat die pijn bij urenlang staan het gevolg is van de beschadigingen die je met die zware deadlifts hebt veroorzaakt?
Krijg altijd lage rugpijn bij urenlang staan. Blijven lopen helpt wel en ergens tegenaan leunen. Maar goed ik had gister een 12 uurs buiten dienst en die was eenmaligHuh?
Lang stilstaan is gewoon niet goed voor je. Vaak neemt men dan een slechte houding aan wat resulteert in rugpijn.
(hoop ik)Ik merk het in de keuken als ik al een uur lang dingen moet snijden dat ik last krijg van m'n rug. Ben de hele tijd mn posture aan het corrigeren.Ik had niet eens gedeadlift.
Krijg altijd lage rugpijn bij urenlang staan. Blijven lopen helpt wel en ergens tegenaan leunen. Maar goed ik had gister een 12 uurs buiten dienst en die was eenmalig(hoop ik)
Schoenen kunnen ook veel doen qua houdingIk had niet eens gedeadlift.
Krijg altijd lage rugpijn bij urenlang staan. Blijven lopen helpt wel en ergens tegenaan leunen. Maar goed ik had gister een 12 uurs buiten dienst en die was eenmalig(hoop ik)
Ring dinger.. all the way downIk merk het in de keuken als ik al een uur lang dingen moet snijden dat ik last krijg van m'n rug. Ben de hele tijd mn posture aan het corrigeren.
Denk toch dat lang stilstaan natuurlijker is dan zwaar deadliften.Huh?
Lang stilstaan is gewoon niet goed voor je. Vaak neemt men dan een slechte houding aan wat resulteert in rugpijn.
Ik had niet eens gedeadlift.
Krijg altijd lage rugpijn bij urenlang staan. Blijven lopen helpt wel en ergeen ik denk dat ns tegenaan leunen. Maar goed ik had gister een 12 uurs buiten dienst en die was eenmalig(hoop ik)
Ik denk dus dat dat te maken heeft met zware training, niet noodzakelijk die van gisteren.Ik merk het in de keuken als ik al een uur lang dingen moet snijden dat ik last krijg van m'n rug. Ben de hele tijd mn posture aan het corrigeren.

De covid test was negatief; De arts stelde een zware bronchitis vast die op weg is naar een longontsteking. Ik heb zware antibiotica gekregen. Mag minstens drie weken niet sporten. Vertaling: ik zal vanaf donderdag toch lichtjes sporten
Echt klote. f**k it. Eind februari zorg ik er voor dat mijn krachtstats 5% hoger zijn dan begin feb.
Hij heeft zo'n beetje elke ziekte gehad.Jij was toch diegene die een vorm van kanker had? Hoe gaat dat nu eigenlijk als ik vragen mag
Ik ben er nog dus dat is redelijk goed afgelopen.Jij was toch diegene die een vorm van kanker had? Hoe gaat dat nu eigenlijk als ik vragen mag
Jammer genoeg heeft de behandeling (drie keer in mijn hele leven) er voor gezorgd dat ik maar 1 kind heb ipv de 4 die ik wou.... maar goed. Ik heb er me bij neergelegd.Nee, niet allemaal. Bijna allemaal. Mijn broer en zus hebben beiden MS... dus dat is iets waar ik wel nog voor vrees; Met mijn geluk.... het zou me niet verbazen.
Zoveel geluk en nog klagenIk ben er nog dus dat is redelijk goed afgelopen.Jammer genoeg heeft de behandeling (drie keer in mijn hele leven) er voor gezorgd dat ik maar 1 kind heb ipv de 4 die ik wou.... maar goed. Ik heb er me bij neergelegd.
Geluk is nogal relatief.Zoveel geluk en nog klagen
Sommige mensen kunnen helemaal geen kinderen krijgen. En die hebben geen kk gehad
hij mag er 2 van mij hebben , ik wou er maar 2 en ik heb een hele wolven troepZoveel geluk en nog klagen
Sommige mensen kunnen helemaal geen kinderen krijgen. En die hebben geen kk gehad