AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.561
  • #135.562
M’n ma is resistent geworden voor de derde chemo, laatste optie wilt ze alsnog doen. 1x3 weken infuus met aardig grote kans op orgaanfalen en als deze niet werkt of ze krijgt teveel sides krijgt ze het label uitbehandeld, maar alsnog wil ze het proberen. Vandaag eerste sessie, volgens het ziekenhuis was ze al een medisch wonder dat ze het zo ver heeft geschopt. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hopelijk laatste redmiddel.

• #135.563
M’n ma is resistent geworden voor de derde chemo, laatste optie wilt ze alsnog doen. 1x3 weken infuus met aardig grote kans op orgaanfalen en als deze niet werkt of ze krijgt teveel sides krijgt ze het label uitbehandeld, maar alsnog wil ze het proberen. Vandaag eerste sessie, volgens het ziekenhuis was ze al een medisch wonder dat ze het zo ver heeft geschopt. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hopelijk laatste redmiddel.
Mocht het iets geven, schoonmoeder 3 keer kanker gehad op verschillende plekken en alles overleefd en dat was ook een wonder aangezien ze eigenlijk terminaal was.

• #135.564
god***domme man hard; Veel sterkte toegewenst en hopen op een goede uitkomst ;)

• #135.565
Mocht het iets geven, schoonmoeder 3 keer kanker gehad op verschillende plekken en alles overleefd en dat was ook een wonder aangezien ze eigenlijk terminaal was.
Thanks maar zal hier niet gebeuren. 15 j geleden borstkanker, en nu al twee jaar wat begon in heupen en ondertussen hebben CT scans geen nut meer want de plekken zijn ontelbaar. Zolang het uit de organen blijft kan ze misschien nog tijdje volhouden I guess. Al zit er al twee jaar geen kwaliteit meer in doordat ze aan huis geklusiterd zit. Mja it is what it is.

• #135.566
Sterkte kerel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Probeer zo veel mogelijk bij haar te zijn. Hoe positiever ze is ingesteld, hoe beter de resultaten.

• #135.567
Aww wat een heftige situatie. Kut ziekte is het ook :( Heel veel sterkte man!

• #135.568
Sterkte kerel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Probeer zo veel mogelijk bij haar te zijn. Hoe positiever ze is ingesteld, hoe beter de resultaten.
Placebo is een sterk medicijn ja. Mede om die reden af gelopen twee jaar (en covid ofcourse) gewoon afgedwongen bij m'n baas dat ik 100%, of z.g.a 100% thuis wil werken zodat ik haar laatste maanden nog actief mee maak en kan ondersteunen waar nodig. Deze week laatste werkweek en volgende maand nieuwe baan, exact het zelfde en 100% remote was geen probelem.
Aww wat een heftige situatie. Kut ziekte is het ook :( Heel veel sterkte man!
Thanks. :)

• #135.569
Placebo is een sterk medicijn ja. Mede om die reden af gelopen twee jaar (en covid ofcourse) gewoon afgedwongen bij m'n baas dat ik 100%, of z.g.a 100% thuis wil werken zodat ik haar laatste maanden nog actief mee maak en kan ondersteunen waar nodig. Deze week laatste werkweek en volgende maand nieuwe baan, exact het zelfde en 100% remote was geen probelem.

Thanks. :)
Goed dat je dit zo geregeld hebt.
Sterkte .

• #135.570
Echt waar... Stelletje hoerenneukers bij die basic-fit. Probeer gisteravond te reserveren: website server error.

Probeer net weer te reserveren, nog steeds server error. Ik maar gewoon naar de sportschool gefietst aangezien daar toch niemand binnen is en het geprobeerd via de assistentie intercom. "Sorry meneer, zonder reservering kunnen wij u niet binnen laten. Misschien kunt u beter een dagkaart kopen, dan kunt u wel sporten".

Er is god***domme niemand. Het is facking 0400u en jullie pest pl**ris h**ren app/website functioneert niet:headbang:

Dagkaart kopen met een abonnement en m'n pasje in de hand. Grapjas :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #135.571
Echt waar... Stelletje hoerenneukers bij die basic-fit. Probeer gisteravond te reserveren: website server error.

Probeer net weer te reserveren, nog steeds server error. Ik maar gewoon naar de sportschool gefietst aangezien daar toch niemand binnen is en het geprobeerd via de assistentie intercom. "Sorry meneer, zonder reservering kunnen wij u niet binnen laten. Misschien kunt u beter een dagkaart kopen, dan kunt u wel sporten".

Er is god***domme niemand. Het is facking 0400u en jullie pest pl**ris h**ren app/website functioneert niet:headbang:

Dagkaart kopen met een abonnement en m'n pasje in de hand. Grapjas :roflol:
Kut bedrijf

• #135.572
Gelukkig ging ik eigenlijk alleen maar voor 2 uurtjes cardio. Dus dan maar buiten rondje rennen + fietsen.

Maar dan nog. Een lid met een abonnement verzoeken een dagkaart te kopen omdat jullie nieuwe app nog slechter functioneert dan een net geboren baby zindelijk is. Nog een grap alsjeblieft.

• #135.573
Vorige week examen, lukte bij mij niet ivm storing
2de poging ging niet door ivm storm
Vandaag 3de poging, sta al 50 minuten stil ivm met 2 ongelukken en kan weer niet doorgaan.

Universe what are you trying to tell me here?

• #135.574
Kon vandaag ipv 180 kg maar 140 kg DL. Ik denk dat t iets met verhuizen te makrn heeft...

• #135.580
Damn dat is wel kloten zeg. Hopelijk een eerlijke vinder.
een blanke 🙊
Helpt niet mee dat ik in Arnhem woon. :o

Heb zwaar het idee dat die in de bus ligt, maar er is ook een kans dat die gewoon op werk ligt, ben er deze week niet zo bij met m'n hoofd. De leerlingen zijn extra druk want bijna vakantie, in korte tijd veel extra onzinnige taken gekregen die ik vóór de vakantie af wil hebben. En dan ook nog eens hard aan het knallen in de sportschool, dat ik soms van waken tot slapen druk bezig ben. Fysiek en mentaal op m'n limiet. De gedachte dat ik de cameratas in de bus nam kan best een valse gedachte zijn. Zie het morgen wel.

Wel weer zo'n typisch ADHD momentje. Alleen ik (en andere ADHDers) die kan bijna 2000 euro zo slingeren.

Terug
Naar boven